my beLOVEd follower

Monday, September 3, 2012

Friend. Friendship.

 







Orang cakap kawan baik tu macam diri kita yang lagi satu.

Orang cakap kawan baik tu orang yang selalu ada masa kita susah.

Orang cakap kawan baik tu yang selalu dengar masalah kita.

Orang cakap kawan baik tu yang selalu nasihatkan kita. 

Tu semua orang cakap. Aku tak cakap salah.

Bagi aku pulak kawan yang baik tu menerima kita seadanya walau dalam keadaan apa sekalipun. Tak memilih kawan. Tak makan kawan. Kita boleh happy sesama. Susah sesama. Selagi aku boleh tolong kau, aku tolong dan sebaliknya. Bukan bila susah je cari, bila senang dilupakan. 


Indeed. :(


p/s = kawan bersukaria senang dicari. kawan yang menangis sama sangat susah nak dapat. Apa guna kawan huhahuha ramai, tapi bila kita sedih or ada masalah semua kena pendam sesorang. apa function kawan baik tu ye idak?


Thanx for reading :)

12 juta orang sayang aku:

Azriff Aziz said...

"friends like a good bra"


huuhuhuhuhhu tak sempatnak kaji.huhuhuhu

miss mysterious said...

berkawan biar beribu tapi nak cari sahabat sejati bagai memilih permata dalam kaca.. mm follow sini :)

kyoshi_sousuke said...

i your best frens u too..

CikMai said...

frienda like bra? hakhakhakhak.....

Tinta Lana said...

Salam. Betul tu bella..mana nak cari kawan,sahabat yang sanggup bersusah dengan kita..

Mungkin jugak sebab kita sendiri tak mampu jadi sahabat yang sebaik itu ^_^ Orang kata, memberi lebih baik dari menerima..jadi, kita pun kena usaha jadi sahabat yg baik dulu sebelum mengharapkan kebaikan org lain pada kita.. :)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

suka quote yg last tu.. pernah rasa..hehehe

beLLa said...

@Azriff Aziz
try la kaji lepas ni :P

beLLa said...

@miss mysterious
betul tu. xsemua kawan boleh dipercayai :P

beLLa said...

@kyoshi_sousuke
hehe thank you ^o^

beLLa said...

@CikMai
pon boleyy :P

beLLa said...

@Tinta Lana
betul tu kak. kita xdapat jd y terbaik utk kawan, sbb tu kitepun susah nak dpt kawan baik :)

beLLa said...

@◕ Kawaii D Y S H A ◕
sedihkan kalau camtu? end up pendam jela perasaan tu sesorang. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails