my beLOVEd follower

Saturday, April 7, 2012

Do support this blog ^_^

Assalamualaikum semua.

This week was soo-too-damn-hectic for me. Although baru naek midbreak, semua mende nak dihadapi dalam seminggu. Exam bertubi-tubi. Sangat serabut ouh. Aku cerita kat mama pasal kebizian aku tu, mama perli dengan cakap ' berape banyak pastu daaa.. ' HAHA. Yes memang banyak pastu pun aku cerita. -_-"

Harini pun aku kena balik uia, sebab esok ada introspection kat Bukit Tabur. Memang weekends aku pun dah dikacau sekarang ni. haiyaya

By the way, bukan nak bebel sangat pasal kebizian aku, Nak minta korang support n singgah kat blog ni je. AGORAPHOBIA AWARENESS. Ni educational material ntuk course project aku n the gang. Hope bolehla amek ilmu apa2 yang tak tau kat situ ye. Blog tu still under construction. Post pun baru 2. hihi.

Thanx for reading :)

1 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails