my beLOVEd follower

Saturday, March 31, 2012

Gaya Melentik Si Itam & Si Putih

Assalamualaikum semua

Terima kasih sangat2 kepada yang mendoakan makcik aku. Pembedahan dah berjaya dan masih dalam ICU lagi. Doktor cakap takde ape2 kompilasi teruk. Semuanya normal je. Alhamdulillah :)

Dah lama aku tak citer pasal kuceng2 aku kan. Ni just a short update. *short ke? haha. Selagi mampu update, insyaAllah akanku kerah jari ni ntuk berjoget yea. ^_^ Korang ada kuceng tak? Ala kalau takde pun, mesti penah tengok kuceng2 tido kan. Ni aku nak tunjuk pesen baru gaya kuceng2 aku tidoq. ;P

Hi ! I'm Bibie ! The lentiks boy !
^_^

Hi! I'm Cicie ! The lentiks junior boy! HAHA !

Entah kenapa lah budak2 ni sekarang tukar gaya tidur. Dulu normal je sebagai seekor kuceng sejati. Sekarang ni pulak dah berubah gaya. Member aku cakap mungkin ikut gaya tuan dia tidur. Er,tuan yang mana satu masalahnye??? hahaha.

Kalau aku tido memang bukanlah sebab aku tido cam kat bawah ni. Sopan jee. hekhek~


Ke macam adik aku, or abang aku or parents aku?? Nak tengok camne diorang tido??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

UWEEKKK !


Memang TAK LA aku nak tunjuk kan.

HARHARHAR

*Asal aku gelak cam mejah lak ni? dem!

p/s = Esok berakhirnya cuti aku. mood nak bercuti lagi itu lumrah kehidupan. sekian

Thanx for reading :)

9 juta orang sayang aku:

Nurul Jannah said...

comelnyeeee kucing2 tuu..hoho..rase nak cubit2 jee..haihhh

Miszyuyu said...

nice entry :)

Hai , my dear followers.. Yuyuk ada buat GA utk meraikan followers tersayang.. jom join <3 http://yuyukstandalone.blogspot.com/2012/03/yuyuk-1st-giveaway-sticky-post.html

sis92 said...

kucing sis pun saja je buat aksi menggoda kununnya

NoRfArAhiN said...

comel! haha, biasa la tu. diowng nk tunjuk gedik la tu.hehe

Eein Azryn said...

belum pernah lagi jumpa kucing tido macam tu. ^^

steffany daph said...

mcm2 fesyen tido. kucing sya pun ada gka fesyent tdo. kalo tdo, suka tutup muka guna tangan dia. hehe :D

ubi said...

cantik kucing.. nak jual x?

Atiqah Wadiah said...

kucing comel..rasa nk geget je..huhu

Yuyu Suwit said...

nice entry..saye baru dalam dunia blogging..jemput jom ! =)
http://noridayumohamad.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails