my beLOVEd follower

Sunday, October 10, 2010

Gojes Wif Shawl Contest

hari ini aku nga rajen nak join contest. jadinye..meh aku wat satu2 ye.. ;p

this gojes contest made by cik asyazain sempena umur belognyer yang setahun..so, HAPPY ANNIVERSARY DEAR! aku neh dah xingat umur belog neh. yela..first2 buat ntuk batch je masa skola dulu..n cOntenganku neh wujud lama lepas tuh. nantila aku rajen2 aku usha bila first entry aku kat belog neh ye.


so, this is cik asya nyer. ye, beliau memang gojes ye. saya je tak. haish~ ( tapi aku still nak join ok) haha!

soo, gambar yang dipertaruhkan adalah....



slogan yang saya sediakan pulak berbunyi bunyi,

saya nampak gojes bila pakai shawl ni sebab shawl neh bakal akak ipar aku bagi kot! hape kau ingat xgojes weh? dah orang yang bagi 2 gojes, yang pakai apetah lagi. ye idak? ngeh3~


aku nak tag
cik suraiza
cik azieta
cik fathiah

sape2 nak join meh click SINI . its end till 10 Nov 2010 ok. ^_^


p/s = nampak cam nenek en muka aku. isk. kena wat plastic surgery pasni. ngee~

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails