my beLOVEd follower

Tuesday, October 19, 2010

saya mamarazzi hebat. dah, xyah tepuk.

i'm ok now!
^_^

biasalah hidup. mana nak happy jekan.kadang2 ade naek turunnya.
ye idak?


back to normal. aku nak membebel as usual.
bout my birthday, later jela ok.
ni pasal ahad aritu PM datang area uma nenek aku kat TDAR (Tmn Dato Ahmad Razali).
pasal Skuad Sayang 1 Malaysia amende ntah.
aku bukan paham sangat pon.
yang aku tau, pagi ahad tuh nenek aku semangat kejut aku..suruh amek gambar dia salam Pm.
aiyark~
nenek ni saje je tau.
eksaited sangat.
pendek citer, nenek kejut lagi aku ngan citer dia dapat salam ngan PM, binik dia and Dato Shahrizat.
wah, hebat nenek aku menyelit ye.
LOL!


real picture ok aku amek neh.
bukan google2.
depan muka aku captured.
hebat xhebatla. lol!
demi memuaskan hati nenek terchenta.
;)


tua jugak Najib neh. ;p



nenek ngan jiran uma sebelah yang asyikk melihat.
nga panas kot time neh.
semangat ke kerajaanan nenek aku neh
-__-''


aku xnampak Rosmah pon?? mungkin da balik awal kot. baru nak tengok dia in person. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails