my beLOVEd follower

Friday, February 8, 2013

Wig Hijab ? dehell?

Assalamualaikum semua

Fashion tudung sekarang ni dah macam2 jenis kan. Dari Hana Tajima, Yuna, Turban, tudung saji dan sebagainya. Now ada pulak style tudung ala2 rambut. -.-"




Kemain oh macam rambut kaler2 dah aku tengok. 
Dah kalau niat pakai tudung nak tutup rambut je, baik pakai rambut palsu terus. Tutup rambut asal jugak. Ye idak ? macam kucing2 kat bawah ni :P

 Amacam? cantik tak rambut guwa?

 Guwa tau guwa cun! at least guwa tutup rambut kat kepala guwa.

 Guwa kucing takda akai. Lu maknusiya ade akai pun nak pakai cam guwa asal ?
GRRRRRR.

9 juta orang sayang aku:

nur emilya said...

Ek macam2 nyaa. Dah serupa wig betul jee.

el said...

sekali tgk mmg npk cam rambut real..lg comel pki shawl hahahaha

sis92 said...

kena tengok balik pada niat asal. yang betul2 niat kerana allah takkan pakai macamni

~AmyLiana86~ said...

macam2 fesyen leni kan..huhu..jgn kite ikut suda..=)

Meow Aizawa said...

esh2.. tu dah terpesong niat tu...
macam2 skrg ni..

meow singgah sini ye

Sally Yatiey said...

macam2 pulak rupa fesyen zaman sekarang..

norfarhanah said...

Macam-macam pesen. Hehehe Jom bace entry Say NO to Valentine's Day Part 1, Jom bace, tambah ilmu pengetahuan. Kekening ^^
http://akudot.blogspot.com/2013/02/say-no-to-valentine-day-part-1.html

combi said...

nie mmg btol2 ttp rambut neyh..hahaha..nope..hijab is bkn shj menutup aurat..it also mean covering percakapan, perlakuan dll

kyoshi_sousuke said...

kacau2 kat sini..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails