my beLOVEd follower

Wednesday, February 13, 2013

Umrah 2013

Assalamualaikum semua

Insya Allah Khamis ni, 14 Feb saya dan family akan bertolak ke Tanah Suci ntuk menunaikan ibadah umrah. Mama dah nazar nak bawak satu famly pergi umrah kalau ada rezeki. Nenek pun ikut sekali. Mohon ampun dan maaf kalau ada terkasar bahasa atau terlanjur kata ye kawan kawan. Mohon doa kalian supaya kami sekeluarga diberi kesihatan kat sana nanti. Insya Allah saya akan doakan semua kawan2 saya bahagia dan semoga apa yang dihajati tercapai. Amin~

Tak sabar nak tengok kaabah :)

12 juta orang sayang aku:

JAMIL HASHIM said...

ASSALAMUALAIKUM ! SAYA MENDOAKAN SEGALANYA BERJALAN DENGAN BAIK ...

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Lana doakan selamat pergi dan balik bella..jgn lupa nanti share pengalaman ya. ^_^

~AmyLiana86~ said...

bertuahnya bella dapat jejak kaki kat sana..akak pun teringin tp xde rezeki lg nak pg sana..doakan utk akak jgk yer..

Qisya Rifqie said...

Hi, monink..

Minat nk beli blouse/peplum..
promotion RM30 include postage..

http://ohamgi.blogspot.com/

dari lensa faiz said...

Alhamdulillah... semoga semuanya berjalan lancar okay? :)

* jom lawat2
http://silangkatafaiz.blogspot.com/2013/02/nasi-goreng-mak.html

Feezzy fz said...

nice... harap dapat pergi sana one day..



________________
www.feezzyfz.my

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails