my beLOVEd follower

Tuesday, March 23, 2010

i've got award + tag! mari baca satu2..;D


wah.sekaligus dapat award dari 2 orang..iaitu cik NISA dan cik SURAIZA!
mekaceh2. kamu berdua memang comey cun serta chantek!
wah,bodek lebey nampak..hehehe

Here are the rules to accept the award :
1. Thank & link the person that gave you the award.
2. pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact the bloggers and let them
know they've won the award.
4. State 7 things about yourself.


1. Thank & link the person that gave you the award.
thanx a lott to cik nisa n cik suraiza! ;D

2. pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
cik mc
cik mida
cik slap me plz
cik yan sutera kasih
mister zeroland
incik zack
kak amy
afifee

alahai.xckup 15 la.xpola.i know all blogger are fantastic ok!

3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
nanti saya wat ye..;)

4. State 7 things about yourself.
saya perempuan
bukan lelaki
makan untuk hidup
bukan hidup untuk makan
saya sayang family
family sayang saya
saya final dari 25-8april...doakan ye kawan2..;)


xxxxxxxx

MARI TENGOK TAG PULA.

tag nih cik SURAIZA yang bagi.
mari kte berusaha melakukannya!
hwaiting!
(camla susa sgt wat.poyo je budak neh)
hee~


-siapakah diri anda di rumah?-
anak sulung pompuan.ade abg ok.;p

-siapakah diri anda di samping rakan?-
dak sengal.wakaka~ xla.cik hanan yang pemalu.yakah?hakhak!

-5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai-
1) g disneyland
2) nak beli keta volkswagen beetle
3) xnak ade asgnment
4) xnak ade exam
5) nak kawen.wakaka~

-siapakah nama pasangan anda?-
pasangan apakah?hehe..incik wan nordin. ;)

-ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda-
1) dia kelakar
2)sangat memahami
3)sometimes manja..ala kuci2..haha!
4) a little pemalu..ke mmg pemalu ek?hehee
5) he's always there when i need him.;)

-bila tarikh anda couple-
4 dec 2007

-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda-
xdla pahit mane.gado2 manje 2 besela en..kwang3~

-lagu tema cinta anda-
xd kott.cume aku je ske lagu CINTA ANTARA KITA by Baizura feat Duta..
sweet ja! ;D

-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda-
jadi otomen!haha!

-tag 10 rakan yg lain-
maaf.
kepada sesiapa nak buat bleyla wat ye.
kire aku tag smue follower akula ye.
bley ke camtuh?
heheheh~

aku sedang berusaha abeshkan pembacaan communication nih..da nak exam! waaa!!

10 juta orang sayang aku:

Najlaa I. said...

wah, award gitu.

cik beLLanan said...

haha! amek jgn xamek..;p

Najlaa I. said...

berbangge saye

cik beLLanan said...

sila kembangkan idong.;p

Khairunnisa Ithnain said...

membuat jugak kamoo
bagus3...
btw, sptotnye kena ade soklan cmni..
sape yg tlong dgr mslh kamo waktu tyme otw nk berkapel? heheh~

ZACK ENTRY said...

adeih..beautiful ke saya??huhu





papepon thankz..=)

Teja Evalea said...

wahaha,, thx lorh,,
bru egt nk pencen men tag2 neh,,,
saje + kije ak ko neh bell

cik beLLanan said...

nisa: haha.2 ntyla babe.aku wat special ntuk ko.wakakaka

zack: beautiful 2 general ok.mne nak taw blog tu jantan ke betina.jdnyer,asal chantek..okla en..;p

slap me plz: hehe!bukan slalu.agpun awl sgt kau nk pencen.kikikii

Afifee said...

OMG! New award + tag..Tag ari tu pun belum buat lagi..sorryy..xpe2 i'll spend my time and do it a.s.a.p okay..thanks cik BeLLa... ;)

eyriqazz said...

wah, good luck..2 lagi tu..blela blanje makan camni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails