my beLOVEd follower

Saturday, March 6, 2010

mari maen tag2..

lama sudah x maen tag2 nih..

yelakan..agak bz ngan mende2 y kadang2 ptot n xptot nak buat..huhu

terima kasih kepada
incik zack ya.

jadinya bila orang da tag kita nih..marilah buat dengan semangatnye!

gambateh!


ini soalannyer...

1) You have to print screen wallpaper that you are using right now



2) Tell us why you like the wallpaper

agak2 nape aku suka?da yuyunk aku.meztyla aku suka.hihi.n itz my personal lappy. kalau mama nak maen game kat lptop nih..tukar jela gmbrnya..hehe.
.;)


3) Tag 7 people.......


1)
afifee

2) nisa'

3)
cik asmida

4)
miss marquis

5) incik amir


6) ah chong

7) cik suraiza



actually suka aty korangla nak tag bape ramai orang..

hanya untuk suka suki saje.

sekian.



nanti nak stori mori cket pasal masquarade night aku..
night of disguise...kononnyer..
hehe~

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails