my beLOVEd follower

Saturday, March 5, 2011

Parody Secret Garden by Big Bang

Korang ade tak yang dah tengok citer Secret Garden? yes2 citer Korea. sape memang tak layan Korean drama tuh, takpela.dikecualikan. ;p Bagi korang best tak citer tuh? bestkan! bestkan! excited sudah. ngee~

Aku bukan nak citer jalan citer ke synopsis citer tuh, tapi nak citer parodi yang Big Bang buat ntuk citer tuh. SUMPAH LAWAK! aku bantai terkekek2 je ketawa. cam ikan kekek dah ouh!! hahahahaha!

akak bilik aku lah ni. dia kipas-susa-mati korea sket. so aku neh kalau ade citer baru pape, amek kat dia jela. plus adek aku pon memang giler korea, sampai akupon terinfluence skali. haih~ tapi takpe, aku layan je. heee~

dipendek kan citer, meh tengok gambar2 sambil mengarot. ;p

ini antara pelakon2 secret garden.
HYUN BINN oppa!!
^^ni plak Big Bang punyer.
gambar 1 tuh, TOP as Kim Joo Top (TOP nampak comey lak ouh time neh ;p)
2nd tuh Seungri as Oska (time pakai spec, nampakla sket cam Oska, bila dah bukak, peh..cam panda. keh3~)
3rd, Taeyang as cikgu action skol tu. tapi diowang wat dancing skol. ;p
4th, Daesung as mak Kim Joo Top. (sumpah lawak dia neh.) aku tengok idong dia je. haha! masa dia cakap pon sumpah lawak! ^^
Lastly, G.D as G. Ra Im. (dia neh dah memang slalu jadi pompuan )

Hyun Bin yang sangat kachak! ^0^ ^0^
^_^
Ha Ji Won. penah tengok 100 Days with Mr. Arrogant tak?
dia jugakla berlakon. best2!

Lawak betol gambar2 Hyun Bin jadi pompuan neh. ;p

ntuk parody citer neh, korang google jela ye. banyak aku rasa. akupon amek kat akak bilik je. bukan download sendiri. ^_^

fuhh~ penat bergoogle cari gambaq2 neh. ade lagi 1 aku nak upload, tapi tak boleh2. kalau korang rase nak tengok jugak KLIK LA NEH YE.

chow~

8 juta orang sayang aku:

Teja Evalea said...

egt cite wetdream td haha

cik beLLanan said...

ish3. aneh2 je kau neh. ;p

Che Wan AlFateh said...

alahai comel2 nya mereka...=)

cik beLLanan said...

bukan saje comey. malah lawak! ;p

Anonymous said...

hi..peminat citer korea gak ke?best2..nk tnye citer kt atas skali tu kuar tv channel mne?:)

cik beLLanan said...

takdela minat sgt. cuma layan jela citer2 camtu ^^ kat KBS rsenyer.tp kat KBS tgh citer Dream High

Farhan Sawibi said...

haha nice..lme xtgk cter2 korea ni..
lme xupdate...
tp bigbang mmg best..haha

cik beLLanan said...

lme xtgk, jdnya tgkla. ;p
stuju2 ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails