my beLOVEd follower

Thursday, December 1, 2011

A Week To Remember. Part2


Assalamualaikum semua.

Tengah ada masa ni aku nak habisin cerita minggu lepas aku yang terbengkalai tu. ;p Berbalik ke cerita A Week To Remember. Part1 , aku sekeluarga telah lepak lepak area KL and pergi ke Aquaria. On Sunday pulak, hari yang ditunggu-tunggu telah tiba. acehh~ Kami ke Genting Highlands pulak ! YEAH !

Although ada cerita disebalik before ktorang pergi tu tapi tak pentingpon. Janji dah sampai Genting Theme Park. YEAH lagi! ^_^

Aku pergi ngan family aku except my nenek.Sebab amatla tak seswai nenek datang sini ye anak anak. And kami amek ALL PARK ntuk dienjoyin. heee~

Ni adalah kali ketiga aku naek Genting. I mean yang maen kat Theme Park dia lah. Kalau setakat anta mama Kursus kat IAB tak dikirala kan.*although jalan yang sama ;p

Gambar memang banyak gila. Aku upload yang random jela yea. ;)

At Dino land.

Choc World

Sama tak gaya aku ngan patung belakang tu? haha

Time ni yang best. Ktorang pakse mama naek. Sampai nanes2 woo mama atas fairy wheel ni. kah3~ Dah la 3 round. Time kena stay kat atas sekali lagilah mama cengkam tangan adik aku. Sian mama. hee~

Yang tak syioknye kat sana, dah petang sket tu hujan lebat gila! memang banyak jugakla mende taley maen. Aku nga eksaited tunggu turn nak naek Bumper Boat, sat g hujan lebat+angin kuat gila. Memang taley maenla kan. Semua maenan yang thril2 kena tutup. Yang boleh maen, Cawan pusing, Pirates Train yang poyo gile and indoor lah. Ape lagi kan. huhu~

Time ni dah lari nak masuk indoor lak. Sejukk gila wehh ! Memang cari makanan panas je ntuk dimelantakkan. ;p

Here is Sweet Potato. Memang best woo makan time sejuk2 neh. Aku ingat murahla makanan ni sebab aku nampak harga macam rm2.50. Rupanya tu harga 100gram. Sebiji sweet potato ni mau rm11 lebey kot. Memang kena makan sampai ke kulitla namanye ni. hee~

Ni lak waktu dah nak balik. Nak jalan ke kereta. So snap kejapla dengan kabus yang tebal gila nih. Kabur sangat sampai tak nampak muka. Sejukknya tayah citerla kan. ;p


Dah pakai sweater pon kena balut badan ngan shawl lagi. Tejukk~

After this, memang kalau aku naek Genting, konfem aku mesti tido sane. Kalau pergi balik hari macam tak puas sangat tau. And banyak mende yang aku tak naek. Cam mebazir lak kan. Time ni pon Snow World tutup. Aku nak masuk situ sebenornya. Teringat masa kecik2 maen kat Snow World kat Mines tu. Sekarang dah takde aku rasa.

psstt : 1st time tengok movie 4D motion master kat Genting. Memang best and puass sangat ! Efek dia memang cool wa cakap sama lu. Rasa cam nak pegi lagi je. But not now. Sekarang musim hujan. Tak puas lagi nanti. ^_^

10 juta orang sayang aku:

Anonymous said...

wahhhhhhhhhh besnya ida.. nak g jugk la.. tp sian mama awak^^

JR said...

Dah lama tak ke Genting, kali terakhir 10 tahun lepas!!!

Entri terbaru di blog JR:

"Tips Awet Muda Paling Murah...Jom Cuba!!"

D said...

yuhuuu ;D

afzalsukasuki said...

afzal kalau naik genting mmg puaslah menjerit..menang sorak je tgk org main.afzal tak main sbb gayat :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

best tu :)

cik beLLanan said...

@El-Janna
hehe. tu lah. sian mama ;p

cik beLLanan said...

@JR
wah agak lme jugakla tu. hee~

cik beLLanan said...

@Zakaria's daughter
yeeehuuu ;)

cik beLLanan said...

@afzalsukasuki
haha. jerit tgk org maen yea? pon boley. ehhehe

cik beLLanan said...

@::ini belog saya . cinta hati saya::
best3~ ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails