my beLOVEd follower

Tuesday, November 8, 2011

Beraya di FUNFAIR ! ^_^

Assalamualaikum w.b.t

Hye guyz ! Actually dari haritu nak update pasal gi Funfair ni. Tapi aku dok uma nenek, so tak dapat nak online. Korangg suka gi funfair? Dah bape lama korang tak g? Aku dah tak ingat dah bape lama tak g. Rasanya last masa aku form2 jugakla kot. Tu pon masa ada kat Tasek Tambahan dulu. ;p

Funfair ni kat Taman Dagang. Belakang Galaxy Ampang je. Kalau korang tau area Ampang, mesti tau punye. Spotlight funfair tu trademark kot! ^^

Dalam banyak2 game, aku maen 2 ni je. Ikot aty memang nak maen keta langgar, fairywheels semua tapi kenala save sketkan. Nipon aku abeskan duet raya yang sedare bagi pagi tu. hee~

Aku gi bertiga je ngan abe tomok and adek aku.

Ni token yang wajib kitorang abeskan, 1 token rm2. Setiap game kena 2token. Tu yang taley nak maen banyak2 tu. Pastu gi maen game2 yang macam baling bola, bingo lah, tangkap itikla. Gila tak ong siot! Aku dapat pen besau je = rm4! isk. sedey2~

Pada yang sape2 nak gi, mehla datang Ampang yea. Bole buat release tension. hihi~

16 juta orang sayang aku:

Leeya Azliyah said...

Im Cominggggggggggggggggggg! :D

ReramaBiru said...

~bestnyer..lma xpegi fun fair..:p

cik beLLanan said...

@Leeya Azliyah
i'm waitinggggggg! heheheh

cik beLLanan said...

@BlueiceButterfly
best3. funfairpon susa nak ade skrg ni ;p

Anonymous said...

bestnya aritu sis pun g funfair jgk

tu yg jumpa fizz fairuz hehe :)

cik beLLanan said...

wah! lg best cmtu. fizz fairuz pon g funfair. hehehe

ZORA said...

duit takde..kalo ade gerak da ni..hehehe

AzarNadhirah said...

waaa bestnye g funfair kan :)

cik beLLanan said...

@ZORA
hehe. nipon slmt ade sket dwet. plus dekat gak ngan uma. hihi

cik beLLanan said...

@ArxarNadhirah
best3! ^^

nazirah said...

best kan p funfair.. cci pun suke g hee ;)

Fathiah Hamim said...

pergh mahal gila. teringat pegi funfair kat indon, satu token lebih kurang 50 sen malaysia je. -_-

cik beLLanan said...

@nazirah
best2! although genting n ts pon best, suasana funfair ni laen sket ^^

cik beLLanan said...

@Fathiah Hamim
ehh? really? murahnya ! kat sini mmg mahal ouh. maen game rm4 dpt pen je. iskk sedeyy T_T

LydSunshine said...

Huu.. tak penah pegi fun fair. Skrg bila ajak suami pegi, kena gelak je dgn dia. Bengangggg je aku.

cik beLLanan said...

@LydSunshine
hehe.tgu ada anakla kak. boleh bg alasan bawak anak g funfair. hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails