my beLOVEd follower

Thursday, November 3, 2011

Midbreak ! I loike ! ;D

Assalamualaikum w.b.t

Cakkk!! ;p

Hye koranggg ! *err da macam cik epal la plak. Lantak pi lah. Saje nak bagitau midterm aku dah abes and sekarang dah cuti. YEAH ! Tak sabonye nak balik rumah ! Double YEAH ! Dapat maen ngan kucen2 aku si itam n si putih tuh ! Triple YEAH ! ^^

Aku rindu gile ngan kucen2 aku tuh. Dah 2minggu woo tak balik. *baru 2 minggu pon nak kecoh en. ngeh3~ Rindu famly tu of coursela kan. Nenek aku siap call pagi2 tau tanya aku balik tak minggu ni. Dia rindu betol ngan cucu kesayangan dia ni. hihihihi~

Maafla blog aku memang terabai sket bile naek sem neh. Time cuti je aku rajen update. Thanx pada yang sudi singgah and follow yea ! Ni dah cuti akanku terhaj balik blog2 korang ok? Jangan lupa tinggalkan link kat shoutbox. Kalau tak cne aku nak singgah balik, ye idak? ;p

Jom layan gamba kucen ni jap. ^^

Tuweetkan? Tuweetkan? awwwww~

Ni pon comey. gabungan tompok diorang dapat bentuk LOVE.
^_^


pssstt = My dear dah nak praktikal la. Dah dekatla ktorang nty. Rinduunye ! hee~ *gatai.hik3

Jom singgah sini. Makna Bacaan Antara Dua Sujud. ^^

2 juta orang sayang aku:

Anonymous said...

tomel gilerrrrr

Anonymous said...

kucing time comel. melayanlah

time dia ngada2. menyirap je :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails