my beLOVEd follower

Wednesday, November 9, 2011

Seoul Garden Dah Ada Kat Gombak ! ^_^


Assalamualaikum w.b.t

Korang penah makan kat Seoul Garden? Teringin nak gi makan kat sana tapi jaoh? Jangan risau kepada warga penduduk Gombak. Seoul Garden kini dah bukak cawangan baru dekat area Gombak iaitu di KL Festival City Mall ! Yeah!

*Ada macam pembaca iklan kepoh tak? keh3~

Nipon membe aku yang gitau semalam. And akupon ngan semangatnye google la pasal mende neh. Ni yang nak gi ngan family ni. Dari dulu teringin nak makan kat situ ohh. Jaohh sangat nak g kat sunway bagai. ;p

Ni buktinya Seoul Garden wujud kat KL Festival City Mall. *err.takde nama shortform ke ek? Panjang sgt aku nak kabaukan. haha.

For more info boleh KLIK SINI yea. Tempat ni area danau kota je. Jomla korang datang sini ! hehe~ *Aku promote macamla dapat komisyen. ;p

psstt : Aku tau ramai dah makan kat sini. Aku je outdates sket. ngee~ Mehla share pengalaman makan kat sana. ^^

9 juta orang sayang aku:

DayaMohamed said...

seoul garden dah ade kat gombak ke ? okay, nanti boleh la pegi. hee. :)

-syira- said...

tergn nk mkn kat sini..:P

Anonymous said...

aah boyfie ain pon ade beritahu =) teringin jgk ni..

ILA HonEyBuNNy said...

ya ila tau...sng leh p terjah ctu ja....dekat pun dekat...pastu leh g makan tutti frutti n mali corner..heheh

cik beLLanan said...

@daya
yup2. bru tau jugak tau . hee~

cik beLLanan said...

@-syira-
jomla makan sini yunk ^^

cik beLLanan said...

@AIN SYAFIQA AZMI
ha nty gi la ngan dia ain. ^^

cik beLLanan said...

@ILA HonEyBuNNy
kte bru tau ouh. hihi. betol3~ ^^

Azie Azman said...

oh azie pun memang dah lama teringin nak makan dekat sini tapi tak pegi-pegi pun lagi..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails