my beLOVEd follower

Wednesday, April 7, 2010

MyLook is YourLook..ke nak Look sama2?kah3

aloha.
lama deh tinggalkan blog nih bersawang..
customerpun da xd jenguk2..sian aku..hokhok
xpe2.kasi tiupp sket..puhh~ ngan air lioq menyemboq.keh3


things are getting soo busy now. sampai tade mase den nak usha blog nih..
ape lagi jalanjalan blog. erk. blogwalking. maaf2.
tomorrow is my last paper..then..whoa! da cuti weh!kah3. sonotnyer..;D
(kecohla kau nih..orang laen yang da lama abesh exam xkecoh ponn)
hey,helo..orang laen, laen punyer citerla..dia nak citer kat blog dia ade ke aku kesah..ni aku..wahahaha.
gile sekejap.



sebnonyer nak bagitahu pasal mende ni ha.. MyLook ni..klik je sini
member aku soh usha2..then b4 nih penah tahu gak mase aku blogwalking..da xingat dah blog mane.2la..banyak sangat makan ekor semut.haish~

aku rase ramai je da tahu pasal mende nih..tapi aku baek..ehh..ye2..xyah puji.saya tahu.hekk~
sempat je perasan budak nih..;p ok2.saya serius. mende nih sama macam search engine yang laen tuh..taw x search engine 2 gapo?tahu?xpe2.saya tetap nak bagitau. search engine tuh cari enjin.wakakakak!gelak gulingguling jap. maaf2.saje je release tension. keh3~

kira mende nih samala macam google, yahoo, napster(yang ni luar negara ye) semua tuh..ada paham?ke ade yang xpenah tahu?haish.nampak sangat wat assignment gne ayat sendiri or cari buku kat library je nih..huhu~

aku baru je daftar semalam.and takde gne sangat.yelakan..da abesh sem..nak aku cari ape..page facebook?keh2. specialnya mende nikan..setiap kali korang cari maklumat tentang something, korang akan dapat RM0.22. (ek eleh..sikit je tuh) shaddap u! katala seary korang cari 1 mende..sebulan da dpt RM6.60. then kalaula korang nak wat 1 asignment nak cari maklumat, at least 3 carian korang nak wat..6 asignment?10 asgnment?100asignment?ok.itu tipu. yang penting korang pikirla sendiri ye. even sikit, dptla korang beli jajan ke cokicoki sendiri en..xyah nak gne dwet PT or PAMA.kan3?

ni yang aku punyer coz baru je dftar semalam.n arini baru cari 4 mende je..hihii..carian ngade2 namenyer..;p
da bley bli tauhu bakar tau. wahahah~

nanti da cuti 2 minggu.nak wat ape ek??

2 juta orang sayang aku:

Najlaa I. said...

leh caye ke nie? ma aku pun xbg duit free :P

cik beLLanan said...

ntahla.
aku layan je mende2 nih..
dah orang invite..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails