my beLOVEd follower

Friday, April 30, 2010

pelangi n rainbow tuh adik beradik


mownin semua.even ade yang baca nih da petang ke malam ke, mownin jugakkla.dah aku taep mende ni pagi2.hikk~ pagi2 lagi aku dah dikejot oleh mama ntuk teman beliau kat pejabat.hai nantoknyer..da lama dok uma bangun lambatla katakan..(opz.terkantoi sudah) ;p mama cakap beliaunyer kerani dua2 cuti..tapi ade je kak emy tadi. xjadi cuti kott. semangat kerja yang jitu ya. gambateh kak emy! ngeh3~

nak citer pasal pelangi pagi tadi je..uma aku kan atas bukit saga tu ha..turun je pagi tadi tengok klcc terpancar sinar 'nur' nya tao..lawa je..xsempat lak nak amek gamba bagi korang tengok. bukan satu je pelanginyer..dua weh!paham x maksud aku sebenornyer?



tengok gambar nih..kan lengkungan pelangi tuh satu je..tapi ni ade dua..kira double la..tapi lengkungan sebelah lagi aku xnampak.2 yang specialnya pelangi arini..xpaham gak?xpela.janji korang tahu aku nga citer pasal pelangai. ;p




pelangi nih salah satu kejadian Allah yang sangat cantik.member aku selalu cakap, jadilah pelangi yang indah dipandang tetapi sukar digapai. rindula kat kau zai. sigh~

3 juta orang sayang aku:

ZiErWa zAiNaL said...

subhanallah cntiknye..

kalau sudi komen la entry saya..
mAri kita teka??

beLLa said...

;)

AiZ said...

yup pelangi itu rainbow... baru i atau.. :P hikhik


komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Apabila Bersama Friendly Blogger Part 1 - Kak Yanmie



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails