my beLOVEd follower

Sunday, April 18, 2010

external hardisk kesayanganku. ;)

selamat pagi petang siang malam.
penat ouh arini jalanjalan cari pasal ngan mama n adekku terchenta.
kitorang gi PC Fair kat KLCC. aim kami hanya satu. iaitu membeli external hardisk atau nama scientificnya..disk luar yang keras.erk. yeke? ok.lupakan. -_-'


mula rasa nak beli mende nih da lama..xberkesempatan je nak beli.aritu mama lak cakap ade PC Fair minggu nih..ape lagi..bagaikan punggung rindukan jambanla aku..hokhok~ (ade ke peribahasa tuh?) ;p laptop aku tu da berat dah ngan macam2 cerita aku simpan. malas pulak nak hantar format tambah RAM pe smue. solution is, beli jela hardisk. huhu~


inila mende alah yang dapat ku beli tadi..sebelah tuh porch bag ye. macam pursekan?;p aku beli yang 500GB, RM289. ok ke dok ek? ade orang cakap mahal.ade cakap reasonable la tuh..tapi nak wat camnekan..aku dah terbeli..hohoho~ banyak komplen aku sekeh nanti..hekk.

aku xtaw nak citer ape specialnya..sebab xgunapon lagi..hikhik~ maybe sebab ye comey..n wane merah..n kecik! xcye? ye sme saiz ngan nset aku ouh. n ingat x remote comtrol DVD aku yang kecik tu?klik nih. sama saiz kott! hehehe.



haa..betolkan ye kecik?kan3? bek korang angguk je dalam aty..sedapkan aty aku cket..heheheh


sebenornya beli nih agak kegelojohan. jumpa je terus beli without thinking twice ke double ke triple ke..men beli je. sebab mula2 memang da aim 500GB dalam 3ratos lebey. then ada yang 2ratos. tu yang over excited tuh. jap agi da jalanjalan kat bawah, banyak lagi yang muramura rupanya.haish~ so dalam keta masa nak balik tuh sajela wat kirakira, kalau 500GB = RM 290, 1 GB = 60sen camtuhla. haa, x ke mura tuh..ngeh3~ (sebenornyer saje nak sedapkan hati sebab ramai cakap mahal.) isk3~


lupa nak bagitau. ni jenama WD. ade sape2 yang guna?ok x?

7 juta orang sayang aku:

Su Hana said...

lawanya kaler external hardisk.... i like merah!!!

re: bella, bukan no yg itulah..no kt bahagian lain..sudah 16000 ++.. x lama dah

cik beLLanan said...

ehehe..tenkiu2.

ouh.salah tengokla kak.hikhik~
ni kne msuk balik nih..;p

Life aint easy said...

ceriter psal hardisk, teringt kat adik wak lawak bdoh, dia suh sebut "hard disk" ok, ikut.then sebut lagi "hard dick".hahhahaha

selingan gurauan jer.haha

cik beLLanan said...

aiyark.itu dah laen maknanya tuh..isk3

xpe2.lawak gak..budak2 en..;p

Anonymous said...

wah..
terase ign dan mau la..
hehe

bulatkocik said...

punggung rindukan jamban...ermm..slalunya nie tuk org sembelit..hoho

kiyut gitu HD..tp asl besar sgt gig dia smpai 500..download muvee ker..

cik beLLanan said...

lionteen: mau beli aja deh..;p

mr rulez: ehek2. 2 saje2 jela..;p kadang2 je download. tp nih byk cte korea jepun tuh..kan byk episod..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails