my beLOVEd follower

Saturday, April 17, 2010

mari menjaga kebersihan diri anda dengan Kotex Luxe..tiba2 terpromote sudah..hiikk

aloha ciken.
dok uma memang kemalasan ouh nak nyonteng kat sini.. padahal banyak je nak citer. nipun sebab da bosan sangat kat sekolah mama..selamat datang lambat, agaknyer kalau awal pagi dah datang,takde mende dah nak wat kott. cikgu2 da tolong jual2. ehh,lupa nak gtaw.sekolah mama nih ade Hari Sukan. tu pasal mama nak mintak tolong coz cikgu2 da busy jage murid2.haish~
ape nak citer ek?still takde ideala. meh tengok mende gapo nih..



aritu mende alah ni sampai kat uma..ingat x aritu ade iklan pasal kotex Luxe?xingat xpe. yang laki bukan pakaipon. xyah sibokk.keh3~ kat iklan tuh ade cakap, just isi form tuh n dapat free sample pad nih..akupun lincah kadukla register..tapi seingat yang xbape ingat sangat aku nih, aku xdapat daftar taw. asek failed je.maybe tenet lembab kott time tuh. tapi tuptup aritu da sampai uma mende nih..kira tersend la en form aritu..kih3~


kepada anda semua, jangan jeles.kerana jeles tuh xelok ntuk masyarakat. wakakak~ (padahal korang ade yang dapat gak en..kecoh je budak nih..heh) biaq pi akula nak kecoh. JELES! hhehehee.



yang aku paling suka adalah kotak ye tuh..kotak ke? ye macam tin box y cute jugakkla. 2 yang aku excited tuh. dalam ye ade 5 pad je. tapi okla.nama pon sampel percuma en.nak lebey beli sendirila cikk kak oii. hekk~ btw, kalau korang berminat, ade lagi aku rase ntuk free sample nih.. bleyla klik sini ye..

ni form yang korang kena isi tuh..nanti da klik tuh carila kat request sample tu ye. kalau ade rezeki dapatla kmoo..;)


ni baru tadi aku usha balik website dia.ade rupanya ye cakap mendi nih..ntuk lebih lanjut nak tahu pasal KOTEX LUXE nih sila lah ke websitenye ye..

KOTEX LUXE

kepada cowokcowok lak..buleyla belikan nih ntuk cikaro2 anda..wat adiah besday pon buley.ini menunjukkan anda prihatin dengan tahap ke hygiene nan awex2 anda.sekian.


borink doh cuti nih.kejap je da tinggal seminggu.ape yang aku wat??montelkan badan kat uma saje. haish~

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails