my beLOVEd follower

Saturday, April 10, 2010

fish spa

mood nak cte panjang belom adela.
besela kan..da kat uma..jadi mau lepaklepak saje.
tadi g ts ngan mama n abang.
just nak wat fish spa.hukhuk
mura kott! rm5 je setengah jam.at first geli banget!lama2 okla.besh!
ok.2 je nak cte.
daaa~


jangan salah faham.
ini bukan kaki aku.bebulu sangat!
hahaha!


sape2 yang penah wat ley cte sket pe bezanya lepas wat fish spa nih?
kalau aku, rasa lembut sket kaki nih..yelakan, ye makan kulit mati..huhu
mama lak pening pale.(tapi memang dari awal mama da pening) ;p
btw, selamat berhari minggu! tomorrow plan is watchin alice n wonderland. siankan aku, baru nak tengok. @_@


eh korang2..nak cte lagi nih..ade sape2 da tengok paranormal activity??besh ouh! antu xkua tapi its damn scary! mula2 ingat cerita tu borink.yelakan, citer dia based on video cam yang diorang amek. tapi menjadi ouh! korang tengokla. cam real! aku tengok asek tutup muke ngan bantal spongebob je. abang akula nih semangat sangat suruh tengok.haish~ tapi ade gak member cakap xbesh citer tuh. but 4 me, okla. not bad. aku bagi 4 bintang! hehe..taley 5 lagi coz citer 2 takotkan aku nak tido malam doh.hikhik~ paling real aku rase time kne tarik ngan demon tula. uish.seram woo..banyak citerpon bukan korang bace sampai abesh.jadinyer tengokla dulu ye..baru syiok!;p


ni kaki yang jalan masuk ade..tapi xkua..diowang saje nak tengok demon tuh..dupdapdupdap. aku cari gak gamba2 mase dia berdiri lama giler tuh.tapi xjumpa ouh.

(ehh,cakap tadi takde mood nak cte panjang..banyak lak kau membebel ea)..hekk~

2 juta orang sayang aku:

Mc said...

kalau tu kaki kau pun aku caye je.
haha.

beLLa said...

aiyark.
ni kaki abg akula.
xtipu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails