my beLOVEd follower

Monday, August 1, 2011

Ahlan Ya Ramadhan ;)

Assalamualaikum semua.
Takde apa yang aku nak bebelkan, cuma nak mengucapkan SALAM RAMADHAN kepada kamu kamu semua. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dan bermakna buat korang. ^^

Kita tak tau lagi tahun depan kita sempat ke tidak jumpa dengan bulan Ramadhan. Jadi, jangan lupa isikan sebanyak mungkin amalan2 yang dituntut dalam bulan penuh barakah ni. Amalan kita akan ditambah berlipat kali ganda dari biasa tau. Kalau tengah buat kerja tu, kurangkan lah berbual2 kosong je. Berzikirkan lebih baik.. dapat topup pahala ;)

Lagi satu, berpuasa puasa jugak. Solat yang lima waktu tu jangan ditinggalkan yea anak anak ;)

Tengok..angry bird pun janji tak marah2 lagi bulan puasa ni. ;)

Siapa yang teraweh tadi? Bagus2. InsyaAllah anda akan beroleh fadilatnya iaitu keluar dosa-dosa orang mukmin sepertimana dia baru dilahirkan dan mendapat keampunan dari Allah Taala. Allahuakbar. Besar betul ganjaran Allah bagi kan? So apa lagi, peringatan ntuk diriku sendiri dan ntuk anda semua. Jom kita kejar rahmat dari Allah dalam bulan ni. Ada bran? hehe


salam sayang dari aku ;

15 juta orang sayang aku:

syrupmasin said...

baek makk..pak tua ta tinggal solat punyee :D

blogtilldrop said...

salam ramadhan...

nashanadz said...

tq .. selamat menunaikan ibadah puasa dan selamat bersahur sayang ;)

alif haris said...

hehe .. mesti tak tinggal solat punye :)
selamat puasa esok :)

ain nadzirah said...

salam ramadhan..

selmt berpuasa :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Ramadhan Al-Mubarak.. ^_^

LiFe KaMi said...

selamat menunaikan ibadah puasa,
semoga ibadah puasa pada kali ini lebih baik dari sebelumnya,
Kejarlah pahala yang berlipat kali ganda yang telah dijanjikan oleh Allah SWT..:)

mykhalis said...

angry bird muka suci..wahahhaa

Fathiah Hamim said...

salam ramadhan cik bella! =D

tieha ismail said...

btol tuh...kalo solat tapi x pose, sia-sia je...wat letih badan je, tapi ape pon x dapat

APAN said...

selamat berpuasa gak kpd tuan blog.hari ni baru berjaya gi terawih... :)

Kucing Serius. said...

Ahahaha. Terbaik kartun tu.

Salam Ramadhan :D

apik pehe said...

selamat berpuasa mek..sori lambat..hehehe

chairooL ruLez said...

hahaha...aprt angry bird memang tak ley bla....

ifwat said...

selamat menunaikan puasa ya :) *erk, rasanya tak terlambat lagi kot ifwat nak ucap.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails