my beLOVEd follower

Thursday, January 17, 2013

Cicie dah balik !!

Assalamualaikum semua.

Saya nak berkongsi kegembiraan pagi2 buta ni *masa menaip adalah jam 2.25pagi*. My CAT is back !! Dah 3 minggu dia hilang tak dengar cerita, tadi aku baru abes tengok prison break, dengar kuceng meow meow luar rumah. Kuat bunyinya. Macam suara cicie. Aku jerit panggil abang kat bilik sebab takut nak bukak pintu. Jap lagi CICIE rupanyaa nak masuk ! YA ALLAH~ Ingat dia jalan nak balik rumah :"D

Dia masuk2 rumah dah kelaparan. Badan pun kurus keding. Loceng dia tersangkut kat tangan macam gambar kat bawah ni.

Tapi gambar ni masa dia gaduh dengan kucing lain dulu2. 

Masuk rumah terus serbu tempat makan, pastu gesel2 dengan aku, abang n mama. Terharu dia ingat jalan balik rumah. Sobs Sobs :")


Akak SAYANG Cicie tau !

Aku tak tau aku sorang jeke yang suka bahasakan diri "akak" dengan kuceng. tapi ade aku kesah ? :P

ps : taknak bagi kuceng keluar rumah lagi. hmm

Terima kasih yang doakan cicie saya. sayang korang !  ^o^

18 juta orang sayang aku:

Miss A said...

omgggg, I reallyy2 feel your heart, sister! T.T

saya dulu pun pernah hilang kucing, dah lah persian pulak tu. memang rasa separuh nyawaku pergi T.T but now, she's back. hehe Thanks to ALLAH :')

BW here! :)

n a d said...

same situation. kucing sy, si boboi baru je balik.
mak menjerit mau satu umah nak bergegar. hehe

AFNI said...

hehe.. kucing kita pon prnah mhilangkan diri. las2 blik jugak.

Arjuna Silvera said...

ok lah tu..kena awasi lah betul2

Cik Cammy Lia said...

hihi cici comel..gud cat

~AmyLiana86~ said...

olo tomeinyer cici..mcm tuan dia ..hehe

Akhelaken said...

comel je Cicie dgn kakak dia..huhu. Sy bahasakan diri Daddy dengan anak2 bulus sy.haha :)

sa mic said...

wah dah balik ye? seronoknye, hehe

Sis ieja said...

huwargh kalau nak tau sis pun bahasakan diri kakak dekat meow hahaha

cik beLLanan said...

@Miss A
iye ? persian dahla lagi mahal! buatnya org amek jual. tskk. Alhamdulillah dia dah balikkan :"D

cik beLLanan said...

@n a d
hehe. kalo kite syg betui kucing tu, mmg sedih kalo dia hilang. terharu kalau dia balik :")

cik beLLanan said...

@AFNI
samalah kita camtu :)

cik beLLanan said...

@Arjuna Silvera
tula. xnak bg dia keluar jauh2 lagi :)

cik beLLanan said...

@Cik Cammy Lia
hehe. meoww meoww *cicie jawab terima kasih* hee

cik beLLanan said...

@~AmyLiana86~
wewitt tak tahan comel cm tuan dia tu. hehehe

cik beLLanan said...

@Akhelaken
hehe. iye ? comel gak tu panggil daddy. omputih sket :P

cik beLLanan said...

@sa mic
yup yup ! seronok sgt ! ^o^

cik beLLanan said...

@Sis ieja
iye ? samola kite. gimme five! hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails