my beLOVEd follower

Tuesday, March 16, 2010

bila johor bertemu kelantan bersamaan kuala lumpur



Aloha. Ni mahu berstory mori sikit. Aku sangat penat balik pagi tadi.bas pukul9.30 malam semalam n sampai Gombak greenwood 5pagi tadi. Selamatla my class at 11.30am. sempatla lagi sambung mentuba.hoho~ if my roommate xikot balik Kelantan aritu, jangan harapla nak pegi. Takde maknanya aku nak balik naek bas sorang2. Bas berhenti, aku nak turun wiwi pun takot.isk3~

btw, greenwood 2pun aku xpenah jejak. Tahu2 je mber kejot kata dah sampai. Aikk?da sampai? Dengan muka toya serta nantoknya, aku amek beg n pelokk hello kitty yang aku bawak tuh. Lantakla orang nak cakap hape. Bear aku.xkacau kau pun. ;p

ok.back to the topic. (betol ke topic tuh) haha! Sebenornya g Kelantan nih sebab sepupu kawen. Ni la 1st time aku tengok orang kelantan buat kenduri kawen besar-besaran ouh! Selama nih aku g, takde sanding, orang yang datangpun macam sedara2 terdekat je n takdela kompang2 nih..this time..wah!sangat menerujakan! Belah abah je da brape banyak adik bradik..semua orang johor n singapore naek. Orang KL apatah lagi.wahaha.

masa aku datang uma pengantinpon (kira uma pakcik akula), banyak giler barang2 nak bagi tetamu..ala,yang cam ade saputangan tuh,then letak gula2 la..tahukan? bunga telor je ade 2 design, saputangan bunga lagi, gula2 ntuk budak kecik laen..bykla.tengok barang2 tu je da tahu mesti ramai yang datang.huhu

pakcik cakap mula belah laki nak datang dalam 500 orang. Mane muat!bukan buat kat hotelponn.kat uma je kot.then diowang kurangkan dalan 250 je.tapi bagi aku ramai jugak.bukan hape, uma takdela beso sangat. Khemahpon pasang bape je.3 khemah kalau xsilap aku. Rupanya patotla cam meriah gile..yang laki 2 anak 1st. Sepupu aku ni pon anak 1st. 2 yang cam meriah saje.hoho~

mase pengantin bersanding, pakcik2 ku, pantang dapat mikrofon. Suka giler nyanyi. Sila bayangkan pakcik2 yang berumur lingkungan 50an ok. Mereka bukan muda ye.haha! macam2 kerenah. Malam tuh ade dikir barat lak n pengantin bergambar tukar2 baju. tapi dikir barat tuh aku xdapat tengok coz kan da kena balik malam tadi.adoyai~

jomm layan gamba lak. Xbanyak ye coz banyak amek kat nset mama.huhu~

ni keta accidemt mase nak balik naek kereta tuh.abah cakap, padan muke!asek2 nak potong ak je.haha! sedikit evil disitu.haish~

kak anoi n abe hafizul..kott.lupe name dye.keh3

one happy family at homee!yekeh?haha.sila abaikan mata aku tuh.enak sgt bergambar sampai terpejam.kah3~


act entry ni da siap awal2 lagi.tapi dengan keadaan wifi yang tidak menentu..dan kondisi aku yang busy semendang..jadinya sekarang nilah baru berjaya postkan.huhuhuhu~

2 juta orang sayang aku:

Najlaa I. said...

next time g kelantan singgah la kb

cik beLLanan said...

npe?kau ade kat sne ke?;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails