my beLOVEd follower

Thursday, March 25, 2010

kak siti dapat bonus..kamipon tumpangla dua kaki..wakakaka


ini adalah kak siti.
nama penuh beliau adalah siti zaleha. binti saya kurang tahu.
beliau sangat baek.
beliau belanja kami makan banyak2.
saya sangat sayangkan kak siti.
kamu sayang kak siti tak?
hahaahah~


ok2.stop mengarut2 nih..
sebenornye nak citer pasal makan besor arituh.semua kak siti belanja.
sampai maken boolat n montel pewot nih makan ouh!
ni kitorang makan kat kedai area nirwana tuh.
ntah ape ntah nama kedainya.
yang penting bila korang duduk je, ramai je yang serbu. bukan kerana anda artis ya, tetapi sebab nak amek order..-_-'

mari kte tengok gambar2 lak ye.malas mau citer panjang walaupun suke bcerita..;p

seperti yang anda dapat lihat,ni yang sempat amek je.sate,rojak ayam semua telah dibedal oleh kami sebelum itu. ngan qila (adikku) pau ciken cop lagi.wahaha~ sonok makan orang belanje nih..;p



last sekali kitorang makan steamboat. first time kott makan steamboat cmnih.selalu yang dah cocok kat lidi n sebatang singgit tuh. ni sekali ngan kuah2nyer...ngan dapur sekali dia bagi..soo memangla kejakunanku terserlah. siap wat maen lagi udang tuh..hikhik~

katanya kat NELAYAN lagi besh ea steamboat ye?ade sape2 penah pegi?

8 juta orang sayang aku:

cik EPAL said...

sedapnya makann :D

beLLa said...

makan semestinya sedap!
wahahaha~

si para para said...

waa bab makn makan ni kena ajak kawan kawan...hehe

HEMY said...

umang ai sedap banget nmpk nya steamboat tersebut..hehehehe

beLLa said...

si parapara: yeah!betol tuh..mende baekla ktekn..hee~


hemy: memang sedap!ade dua kuah dya bagi..tomyam n sup..;p

misz benida said...

mkn sakan ni...
nti ko dpt bonus jgn lupe blnje aku ek..hehe

Mc said...

aku dgr org cakap udag dkt nelayan sedap.

beLLa said...

mida: nak tgu aku dapat bonus 2 ble la en..;p

mc: udang masak ape?klw udang mentah,ade beza ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails