my beLOVEd follower

Sunday, July 18, 2010

tinggal kenangan..oh solo ku.


arini genapla seminggu hamster aku meninggal dunia. isk3. walaupun aku takde kat umah nak jaga ye, tapi kesianla kat mama. mama rajen maen n layan solo tuh. masa ye mati tuh sempoi je ouh. dok diam xgerak2. agak2 kalau ley tambah hiperbolakan citer, aku cakap ye mati dalam iman ouh.muka bersinar je.mulut tersenyum.bahagia je muka. tapi ape kan daya, ia hanyelah seekor binatang. so kire aku gebang jela neh. huhu~


meh cekiout gambar2 solo semasa kami sedar ia sudah tiada...



keras je badan ye mase neh. abah cakap xpela ye mati, ye sekor je.takde kawan. lagipon da dekat 2 taon kot bela ye. cube tengok betol2, suci x muke ye mati? heee~


ni mase ye idop lak. kalau nak taw lebih lanjut kisah idop solo nih, knape ye sekor je takde kawan, ley tengok entry neh ye..

aku sayang hamster.kamu pula bagaimana?


pasni nak bela ape lak ye?hamster lagi?haish~

2 juta orang sayang aku:

Anonymous said...

bella..lepas ni bela la vampire..aku ad bela 3 ekor..beli kt kubur haritu time promosi jalan jalan cari mati..belilah..beli sekor dpt free batu nisan percuma..mudah nk jaga..bg darah ja..bukan dara..

cik beLLanan said...

kau neh. agak2la. mne ade nak dapat darah. ptotla kau kering je.bela vampire sampai 3 ekor lak tuh. ish3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails