my beLOVEd follower

Sunday, April 24, 2011

Melantak di Satay Station



entry dimulakan ngan muka2 pelahap famly aku. haha! muka macam orang tak penah jumpe sate betol. sian aku tengok. ;p

malam semalam aku sefamly gi makan kat Satay Station kat Ampang Waterfront tuh. ary2 lalu, tapi tak penah pon jejak sana. tengok ramai je orang, and cambest je ngalahkan sate Kajang. so nak try la kan. memang BEST pon!! harge pon terbaek! sate Kajang 70sen sebatang, kat sini 90sen sebatang! haha! tapi besau woo.. bape batang je dah kenyang.

tengok muka2 bawah neh..

sorang control cun, sorang gelojoh, sorang ala2 kenyang sudah. haha

nga usha pakcik berghazal kat sana.
;p

sumpah weh aku makan 5 batang je! and kenyang!
ktorang order 30 batang ayam.
10 daging and 5 hati.
mula2 abang aku nak amek 10 tau hati. selamatla dak tu dah infom awal2,
"hati dia besar bang. tak potong punye"
siap ade pedal, hati and jantung. tak nak besa plak!
last2, try 5 je. 2pon tak abes and ktorang tapau bawak balik. ngee~

so, jom ramai2 makan kat sana! memang puas hati! order 3 batang pon boley kenyang. (bagi yang perut kecikla) haha.

10 juta orang sayang aku:

aisya said...

wah, sedapnye.. huhu

nelly said...

nyum2 ..

acan ketot said...

ko bab mkn...
ish3...hahaha

beLLa said...

aisya : memang sedap pon! ^^

beLLa said...

nelly: ^^

beLLa said...

acan : besela. makan untuk idop! haha

Nurulezzah said...

makin membesar lah pas ni ea :P

beLLa said...

cik ezah: tu yang risaw tu cik ezah. haih~ ;p

FaTinFiRDaUs said...

sedapnye sate.. :)

beLLa said...

sedap3~ ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails