my beLOVEd follower

Friday, October 7, 2011

Dont get confuse with my name

Assalamualaikum w.b.t

Hye guys. Mood nak update sedang bertatih-tatih nak datang ni. Minggu ni memang sangat+amat penat ntuk aku. Dengan event nak handle dalam masa 2 hari nye, dengan assignment yang dah mula jeleskan aku dari melalui hari yang tenang, dan macammacam hal lah yang mengganggu jiwa raga aku. *take note. aku sedang membuat ayat puitis. keh3~
Although banyak mende aku nak cerita, tapi rasanye aku tertarik nak cakap pasal my name for sure. As dalam dunia blog, aku memang menggunakan panggilan beLLa. *sila tengok ejaan itu betul2 yea. Huruf L itu di CAPS LOCK kan. Kononnya nak differentiate antara para Bella yang laen lah. Korang mesti notice jugak, betapa ramainya blogger nama Bella ni kan?

Selalunya member2 aku akan pelik, they call me Hannan instead of beLLa. and why my blog called Contengan Cik beLLa. Kenapa bukan Contengan Cik Hannan mungkin?

My answer is simple. Blog is something being shared by people. Bukan 100% kisah hidup aku, aku akan cerita dalam blog ni. And maybe, tak semuanya benar. Jadi apelah kiranya aku nak glemer skitt ngan guna nama beLLa. Ye idak? hihii~ Lagipun nama aku banyak choice untuk korang panggil. Nak panggil Hannan boleh, Nabilla boleh, beLLa boleh, si comey pon BOLEH! ngeh3~

And for me, nama kat blog ni bukan wajib pon nak letak nama sebenor. Sukacita korangla nak letak nama ape kan. Tengok Cik Epal tu. Rilex je orang panggil dia epal. Konfem jaoh dari nama asal dia. betol dak? Si Ayam tu. Eh, salah2. Ayeem Ayam tu. Rilex je orang panggil dia Ayam. No heart feeling punye. hihi~

Actually aku citer pasal nama ni sebab member aku sendiri tersalah orang ingatkan aku dekat shoutbox diorang. Ejaan pon sama. Cuma pelikla, tak kan aku tulis, 'I follow you, You follow me back keyhh!'. Aku rasa aku tak penah gi lepak blog orang n tulis pasal I follow you you follow me semua bagai tu. Gila tak matang! Kalau member aku tak klik link budak tu, mesti dah anggap aku yang tulis tu. Kan da memalukan aku. Selamat dia klik for comfirmation. haih~

Okla. Aku ni kalau dah bebel, karang sampai banyak korang kena skrol mouse tu. Ni la padahnya kalau mood nak taep tu datang. Maap ya teman teman semua. Disaat aku taep ni pada jam 1.37 pagi. Jadinya, mau tido sudah. Mownyte semua! ^_^

psstt : 9 days to go. hihi~

4 juta orang sayang aku:

NER said...

Bella nma yg sedap, ramai blogger guna as nickname. tp isi blog yg membezakan nama2 itu


My Latest Entry: Saya akan cuba buat surat sokongan. @_@

EyqaLuvender said...

Owh..hoho..name iqa pon rmai gak yg gne..tp iqa pnye EyqaLuvender..hehe..

cik beLLanan said...

@Ekmi Rabat
betul3 ^_^

cik beLLanan said...

@EyqaLuvender
tu yang bezakan awak ngn y laen ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails