my beLOVEd follower

Monday, August 9, 2010

apela kiranya tumpangkan kami.

salam sejahtera, arini aku xbape sejahtera coz dari tadi rasa nak membebel je. kali ni aku nak bebel pasal orang yang ade kereta neh. ya ya..anda ya. haha!

sape2 yang pernah datang uia, or blaja kat sini, lebih memahamila kelas kami yang jaoh nun disana tu kan. aku yang duduk kat Asiah ni, nak menapak gi kelas kat AIKOL tuh, memang agak bermandian peluhla ye anak anak. actually ada je bas, tapi let say tertinggal bas?pikiaqla sendiri ye. bas pun bukannyer punctual sgt.haish~

xpela. aku bukan nak citer pasal kelas jaoh ke, kelas kat AIKOL ke..tapi ni pasal orang yang ade keta, tapi buat dunno je ngan orang yang jalan kaki panas2 neh. padahal 1 jalan je kot.at least buatlah pahala sket en.. korang mesti blur lagi pasal ape aku nak citer nih.

ok.let make it easy.frankly speaking/typing, aku xpenah lagi nampak dak melayu nih tumpangkan keta dia ntuk balik asrama. i mean, da 1 lorong kot. tumpangkan jela kan even if da dekat or xkenal ke. yang aku selalu nampak, foreigner lelaki yang selalu tumpangkan member dia taw.tapi dari pemerhatian aku, aku xrasa diowang ni member yang saling kenal. tapi yela kan.dah nak gi asrama yang sama, then jaoh+panas pulak tuh.dia tumpangkan je orang tau. rasa macam bila dia hon tadi, nak je naek kereta sama2.wah3. ;p

maybe xsemua dak melayu macam tu la kan. tapi aku xpenah nampak lagi diowang tumpangkan dak laen even dia sorang je dalam keta. tak elok pulak if aku buat hasty generalization. huhu~
i know ur thing, ur privacy. ade orang xsuka share2. lumrah~



comey en keta nih..xD

aku rasa kalau aku bawak keta kat u nih, insyaALLAH aku akan tumpangkan dak2 yang nak balik asrama tau. especially member2 yang aku kenalla.

elak jap lagi aku da benti keta, buat muka bajet lak, xnak hangen lak. huhu~


AIKOL= Ahmad Ibrahim Kuliyyah Of Law.

8 juta orang sayang aku:

hamzah ian said...

kamu budak uia rupenye.. cun2..

cik beLLanan said...

hamzah lan: nape2? dak uia gak ke?

hamzah ian said...

ye la.. uia lor.. meh masuk contest kat nuffnang tu.. yg citer resident evil.. menang dpt g same2..

cik beLLanan said...

ouh.hehe.mne nak masuk contestnyer? xbrape rety sgt ngan nuff neh ;p

FCUTEAM said...

kalau ade kete camtu... kompem masuk news.. ^__^




Aiz latest entry
Lelaki pink nampak cool or nyah?

hamzah ian said...

ala.. ikut je ape yg nuff tu ckp..
gliteri kan??

Amni said...

kadang2 ada jenis orang bila kita dah tumpangkan sekali, mula la tak reti malu nak tumpang dan tumpang lagi.. hihi.. kadang2 kita nak cepat kan? tak dapat jugak nak tumpang kan... hehe...

pssss.... saya pon tak de kereta masa belajar.. sellau tengok akwan2 lalu je ngan kereta.. takde pon yang nak tumpangkan..

cik beLLanan said...

hamzah lan: yup2. ok. thanx 4 d info. xslalu bukak web nuff sebenonyer.;p

amni: betul gak tuh. lepas ni kenalah think positive je kat orang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails