my beLOVEd follower

Friday, August 20, 2010

cinta kirana



ade sape2 tengok citer neh?ikotkan aku takdela tengok sangat. tapi yelakan, kalau da balik uma je, semua dah dok melangok depan tv tengok citer nih, manela aku xjoin je kan. citer indon, besela kalau xsoh kite rasa teruja nak tengok. padahal da dapat agak jalan citer ye. betui dak?

aku tersuka tengok ni pon sebab ade si nia ramadhani neh. cute ouh! ikotkan, cowok yang berlakon ni pon ganteng jugak..cume aku xbape minat laki cute camni. ngeh3~

mamat neh sebaya aku kot. n bezday dia pon dekat2 ngan aku. aku 16 Oktober 1990.. dia 19 Oktober 1990.. ohh adik ku 3 hari. kah3!

btw, sape yang rasa nak tengok ( ade ke?),
citer nih pada setiap Isnin - Jumaat,
6.30 - 7.30 petang
di Astro Ria.
ha, ade jugak ulangan malam tu pukol 11.30 -12.30
;)



p/s = citer tv 3 tu cambest je..sweet tengok dak yang pakai tudung tuh..lagi2 ade dak kecik Mia tuh. comey banget! aku g cafe nak beli makanan berbuka je selalu kat cafe buak2 tengok citer tuh..macam citer Syurga Cinta version drama bersiri la neh. tapi aku xpenah nak tengok. ramai kate best. tapi nak wat macam mane..kat uma dah semangat tengok citer indon tuh. xdapek den nak nolongnyer. huhu~

5 juta orang sayang aku:

ZACK ENTRY said...

suka tengok mia jer..citer tu kureng sikit..=P



latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 3 (Gua Ular)

surihati_ku said...

ALAHAI RINDU BTUL MASA ZAMAN STUDY..ASAL HABIS KULIAH JER LAYAN CTR KOREA..JAPANES HEEE..

CTR MLYU PUN OK GAK HEEE

beLLa said...

zack: kire xbesh sgtla citer tu ea?


surihati_ku: betul3!mlm2 je layan citer korea lak. hee~

NuRuL HoNeY said...

randy tu banyak benar berlakon dgn title cinta kat depan..cinta kirana lar..cinta melody lar...tp boleh tahan lar tengok dy berlakon walaupun nurul x berapa suka tgk citer indon..huhu~~

beLLa said...

@NuRuL HoNeY
betul2. segala macam cinta la dia blakon. haha. nty dia akan blakon ngan elfira lak kan. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails