my beLOVEd follower

Tuesday, December 28, 2010

Cute Pins for Sale!

hye bloggers! budak2 dok ostel neh ade je mende diowang nak jual. pandai cari dwet tambahan kat sini. ada jual kepek2, baju2la, aksesorila.. and akupon dapat idea nak jual pin pin neh. cam kawaiii je! ;p actually dah mula dari sem lepas. tapi dapat barang tengah final time tuh. so takde la bergerak aktif sangat. so this sem lah baru nak promote2 sket. this time aku kongsi modal dengan si Acan ketot neh. senang sket kalau ade member buat same. mende kecil-kecilan je pon. hee~bersama Acan ketot. hee~ ( kau tak mara kan can? belog kau pon kau cakap ketot. ngee~)

ada pin pin bunga and riben. banyak lagi actually coz ade riben yang besaq sket. harga pon aku jual murah je. dah usha harga kat bazar2 uia neh.so let say i'm the cheapest one la. siap boley kawtim lagi tuh ngan aku. hee~

ni cam biasa. ada pin kartun sekali. maybe dak u kureng minat yang neh coz cam budak2. aku ade jugak soh adeq aku jualkan kat sekolah.budak2 suka la en. ;p pin besaq tuh ada macam2 lagi, memang domo iputaaa!! LOL!

price i'm not mention here becoz aku bukan nak jual kat belog pon. ;p but if berminat nak beli borong dari aku, boleh bagitau kat komen ye. mana tau korangpn nak jadi penjual mende comey neh ;)

12 juta orang sayang aku:

Hanisah Safian said...

aaaaa.comelnyeeee

cik beLLanan said...

;)

Bee said...

cute jer..ok lah pandai cr duit :)

cik beLLanan said...

hehe. betol3. sikit pn jdla kan ;)

misz benida said...

peh peh peh..
ahli usahawan berjaya.
hehehe

cik beLLanan said...

belom berjaya lagi la. otw. haha!

Nurul Afiqah said...

Kalau nk beli pin 2..mcm mne akk nk hntar?

cik beLLanan said...

kmoo nak beli sket jeke borong banyak? akak tak buat delivery if beli below 100 yunk. sory ;)

Nurul Afiqah said...

ermm...borong la..tpi kalo 100 pieces brape ringgit?

cik beLLanan said...

ohh. yang kartun tuh 100 pcs rm100 je ;) 1 = rm1.

nak citer panjang, add ym dear.
misemily_nymph00

yUmIyUrI said...

yang riben u price dier bape.?

cik beLLanan said...

riben 1 rm2. 6 = rm10.
borong harga laen ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails