my beLOVEd follower

Sunday, December 26, 2010

Malaysia menang! yeyey! ^_^



And the result is....

Malaysia 3 - 0 Indonesia

Yieha!! walaupon aku bukan rety sangat pasal bola neh, agak teruja jugakla coz O tuh Indon. ngee~ aritu dah kalah teruk ngan diowang. bangga pulak tiba2. ;p

kalau tak silap aku 2 gol dijaringkan oleh Safee Sali dan 1 gol oleh Ashaari Shamsudin. tahniah kepada semua pemaen Malaysia!! tak sia2 abang aku gi Bkit Jalil tengah demam2 tuh. bebaloila jugak. arap kau sehatla ye. esok ada kelas. jangan nak MC lak. ;p

pendek jugak aku update en..kena blaja ngan Cik Epal neh nak update panjang berjela. hee~

6 juta orang sayang aku:

Oong-ong said...

Tahniah Malaysia..nice goal smlm..hehe

LyNn HaMzAh said...

syok betul la bila malaysia menang...

cik beLLanan said...

hehe. taw xpe. hope next perlawanan dpt buat y terbaek jugak ;)

Mar said...

malaysia bolehhhh... yey!!

Mar said...

malaysia bolehhhh... yey!!

cik beLLanan said...

yeah yeah! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails