my beLOVEd follower

Thursday, December 16, 2010

my busiest sem kah?


hye guys! sejak sem baru baru nak bertatih tatih nak masuk seminggu neh, claz memang dah full. capek! sem neh kenala bagi effort lebey sket coz dah mula amek core course. 5 pulak tuh! orang kata berat kalau amek banyak2. tapi tu orang kate, bukan aku kate. kalau aku lak, blaja ape yang senang?? masa kecik2, nak baca alip ba ta pon susa kot. tapi xmati pon aku. heh~

bukan nak cakap besar. pendapat orang kite kenalah terima en. tapi pandai2la evaluate sendiri. esok lak ada Mass Gathering ntuk dak2 Psychology. mau pigi ka tamao? COMPULSORY katanya.haih~ malas betol camneh. da smart2 aku memang takde claz ari Jumaat. kacau daun betol lah.

btw, claz CCT ( Creative & Critical Thinking ) tadi aku sorang je budak Psychology. xpepasal asek kena aim je dalam claz. term itu kena jawab. term ini kena explain. adoyai~ is anybody want to replace my place in claz? -__-"

this sem i'm takin 7 subjek including Leadership & Management. textbook dah kena beli. homework pon dah dibagi. masalah pitih plak takde. ni lah masalah student2 awal and akhir sem. ketiadaan duet kalau PT tak masuk lagi. *sigh

apela yang aku membebel neh..asek mengeluh je. apepun, I LOVE BEING A STUDENT!! tak banyak kerja xsyiokla jadi student ni kan? ^_^

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails