my beLOVEd follower

Monday, December 13, 2010

esok akan membebel seperti biasa

aloohaa ciken! bila dah naek sem baru neh, semua mende kalut. sebenornya xpuas lagi bercuti ouh. xrasa nak balik u and blajaq. -__-''

tapi ku gagahi juga. 1 st claz as usual aku ponteng. pagi2 junior aku dah tepon nak tanya claz kat mana ape semua.padahal aku nga syok mentuba kot! iskk~ kat uia neh memang payoh sket nak cari claz. tapi lama2 ok punyer. cam aku mula2 masuk dulu jugakkla. sebok tanye orang claz ni kat mana pe semua. sampai junior laen pon tanye kat aku claz kat mana, yelakan, muka aku ala2 senior. ngee~ aku bukan konfem kat mane pon. maen bedal je jawab ngan konfiden. bukan dia ingatpon muka aku. ngeh3~

rasanya sem baru neh mencabar sket kot. aku dah mula amek core course lah ktekan. and aku ingat nak amek minor. tapi tak declare lagi. tunggu jela yep.

datanglah cepat semangat blaja aku. HWAITING!!

again, thanx pada yang sudi singgah and follow ye sayang2ku.. ^_^
malam ni aku nak merayap2 kat belog orang pulak! rindunya nak berbelog jumping! ;p

2 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails