my beLOVEd follower

Tuesday, December 7, 2010

mood holiday

fuhhh.bersawang bagai dah belog peninggalan aku neh. tulah padahnya dok cuti kat uma neh. ilang kerajinan menyonteng. padahal banyak je citer nak habaq mai neh. maybe just a short update from me.

aku currently nga HONEYMOON kat Bukit Merah. and maybe esok ke Pangkor pulak. nak citer banyak. tapi later ok. my cats terpaksa anta kat PetSave untuk dijaga. ni sudah kangen sama my Jolie and Bibie! sob sob sob


ni before anta my Bibie gi mamaneh. haha


tidoq dalam keta tuh penting.tapi bergambar juga perlu.
ngee~

kisah paling tak dapat dilupakan! 1st time ok kereta kena tarik masa nak pergi bercuti.haiyo~ cmnolah bley waterpump neh nak rosak tengah2 highway. malu betol.selamatla kebetulan ada cina mekanik lalu bawak lori tarik. aku xpenah2 naek keta yang kena tarik, layankan jela.

nilah keadaan keta yang kena tarik tuh. sabaq jela.
-_-'


thanx yang sudi jengah belog n sudi follow belog xseberapa ni ye. sayang korang!
^_^
banyak citer lagi actually. nanti aku bebel lagi ok.
chow~

4 juta orang sayang aku:

Unknown said...

tekanan jiwe beb kete kena tarik cz rOsak..

da penah kena wuuwuwuuwuuuuu sob sob sob T_________T

cik beLLanan said...

hehe. selamat ade yang memahami. ;p

aisya said...

bestnye jalan2 mase cuti.. huhu...
saye cuti2 pun tetap kne stay kat hostel jugak.. T_T

cik beLLanan said...

lahh? npe lak?xkan xbalik uma? sbaq jela ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails