my beLOVEd follower

Wednesday, December 22, 2010

Pengubat rindu kat Bibie

kat ostel aku neh ada kuceng itam. sebijik cam Bibie aku ohh! cuma Bibie bulu ye lagi lebat n lembut. yang ni cikeding sket. beso diapun dekat nak sama. tadi balik claz sempat maen ngan dia jap. ^_^

err..buat2 tak nampak jela ye orang yang pegang kuceng tuh.baru balik claz penat2, release tension maen ngan kucen neh. hee~

ini Bibie

ini kuceng ostel tuh.xtaw nak bagi nama ape. bukan aku yang bela pon. ;p


today claz sangatla memenatkan mental aku. banyak betol berfikir. all about theories, research questions and scholars. fuhh~ if malam ni sempat online, akan ku jalan jalan di belog anda anda ya! dont worry. ^_^

10 juta orang sayang aku:

♥ Funna ♥ said...

wah kucing hitam itu berpose macho la..

beLLa said...

sme macam tuan dia lah. hee~

hans said...

hohoho
tingat Sabrina The Teenage bila tgok kucing tu

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

LyNn HaMzAh said...

x minat sangat dengan kucing...huhuhuhu...

iema LELA said...

eee kucing...saye suke kucing...tp xsuke kucing dtg dekat nnt saye jerit...hiii...tp dlm hati teringin nk belai2...kekekke

dayah SnoW Heuka said...

sgt comel :))

beLLa said...

hans : aah en. Saleem tuh kan wane itam ;p



kak lynn : lah yeke kak? kucengkan comey ;)

beLLa said...

iema : ade lak camtuh ye. kalau kuceng liar, takot gak nak pegang.lagi2 kalau bkurap..eee ;p


dayah : sape yang comey tuh? kuceng ke tuanyer? keh3

AbByYGcOmEL said...

owh ,awk suka kucing..hmmm,,dak uia gak rupanya,,hehe

beLLa said...

@AbByYGcOmEL
suke gile! hee~ yup2. uia jugak ea? ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails