my beLOVEd follower

Friday, September 24, 2010

Ayu Raudhah neh lawa je kan kalau bertudung


sweet je kan?


majoriti dalam citer ape yang dia berlakon, mesti watak yang pakai tudung. mula aku kenal dye ni pon dalam citer Nur Kasih.ingat pelakon baru mnela yang bertudung litup, lembut je bahasa nyer.. (even aku xberape gemor dengar orang cakap lembut camtuh) ;p

bile tengok the actual Ayu Raudhah, macam xpecaye lak ouh! sexy! ngee~ better dia bertudunglah. lagi ayu kan. seswai ngan nama ye. huhu~



harap2 pas kawen, si Zaquan neh jagelah Ayu baek2 naa.. suruh jela dia bertudung. lagi elokk kot. what do u think?


p/s = mula2 ingat nak review pasal pemain bola kembo tuh. tapi rasanya ramai sangat gilakan Zaquan n Aidil tuh even dah berpunya.so, awex mereka pon boley lah. ngeh3~


meh tengok entry neh... KELEBIHAN SEORANG PEREMPUAN

5 juta orang sayang aku:

zuk zuhaiza said...

eh..naseb baik tak buat entri pasal kembar..sebab i dah buat..huhu

hamzah ian said...

seyes cun..

beLLa said...

zuk zuhaiza: aah en. ngee~


hamzah ian: kan kan..kau minat ayu ni gak ke?

Pinky Pixie said...

lg cun kalo dy btudung kan.. hehe

beLLa said...

betol3! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails