my beLOVEd follower

Wednesday, September 22, 2010

bermaen bunga api

susa betol bila wifi kat sini very good, but then limited or no connectivity. ia sangat mengehadkan batasan aku ntuk menyonteng dan merayap ke belog2 anda ye. sengal betol. jadinyer, terpaksa aku mengupdate di library. masalahnyer adalah, xsyok! takde gambar nak upload, and suasana xmembuatkan aku banyak nak membebel. haish~


sudah sudahla bermumbling ye. nak citer ni je sebnonyer..malam tadi aku maen bunga api kat ostel. opszz..ngee~ aku bukan maen mercun pun.. mood raya kali ni kurang menyerlah. dan malam tadi lah buat kali pertamanya untuk tahun neh aku maen bunga api ouh! sangat kasihan. T_T


thanx 2 roomate ku yang bawak bunga api made in kelantan. even 10 batang je. agak xpuas disitu. ngee~ nak upload gambaq, kat laptop aku lak.. so gune gambaq cik google jela ye.. boleh? ;p

hanya sekadar hiasan

ktowang maen bunga api yang wane wani tuh. yang banyak asap. bukan macam kat gambaq atas neh. nantila bile wifi kat bilik aku sehat, aku upload lagi ye. chow~


p/s = patutnya malam neh aku ade exam. tapi da ditunda malam esok. saje je xbagi aku balik uma awal. isk

2 juta orang sayang aku:

hamzah ian said...

weh bella.. lu tkr layout baru eyh..

beLLa said...

mana ade. asal? kua laen macam ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails