my beLOVEd follower

Tuesday, September 14, 2010

satu hari di hari raya



seperti yang telah di janjikan.. (yeke aku da janji??) aku kenala upload gambar rayer aku en.. huhu~ yela kan..da memang waktu raya, takkan nak upload gambar aku sambut krismas lak. betui ndak? heee~

meh aku stori sket. malam raya tuh aku sefamily balik BP aka Batu Pahat ok. tu kampung belah abah aku.belah mama jaohh kot. kat Ampang. kah3! ikotkan bulan pose dulu, hari2 aku balik kampung. sebab uma nenek aku dokek jo ngan uma aku. hikk~

raya kat kampung dah xsemeriah dulu lah. xramai dah yang ade kat kampung. dah xmaen mercun n bunga api malam raya..dah xramai sedare balik kampung..yela, dah takde orang tua dah. atok dah takde. tinggal kakak abah aka makcik aku je yang ade.yang laen kat uma masing2la kan. anak2 diowang kumpul sane.kalau dulu rayer kat kampung, syok giler! ngan bising2 sedare memekak..makcik pakcik aku including parent aku bebual macam da 10 taon xjumpe sampai nak tido pon susa..best suasana tuh! dulu gak abang sedare aku siap buat meriam. lawan ngan kampung sebelah agi ouh! aku dak pompuan neh, dok tepi jela. taley nak join sangat. (yeke aku pompuan?) kah3! dah dok tepi, men bunga api jela. xpon pop pop. aku ni jenis takot sket nak bakar mercun. asek pikir bukan2 je. manalah tau kan, aku xsempat baling, molotup kek aku..xpepasal je jatuh saham tau x? hahaha!

paling kuang ajaq abang aku la. boleh baling mercun mancess kat kaki aku. selamatlah ade hero sorang neh cepat2 bagitau aku..sempat aku melompat ke tepi, n mercun tu teruz meletop. sabaq je aku ngan pakcik gemokk neh! haish~ xsayang adeq betol!

aiya. tengok aku dah terbebel panjang2. dahla.kalau nak aku citer pasal raya, lagi banyak aku ngarut nanti. moh le kite tengok gambar yep.


erk. pagi2 raye budak2 neh da buat dose ngan aku. -_-'


4 generasi. dari cicit ke moyang. ;)


my happy family at kampung. ;D

beraya di kampung. sunyi je jalan ouh!



ok. budak bajet ni lagi. haha!


more picyures kat fb la ye. aku ni bukan rajen mengupload banyak. terima kasehh~


p/s = perasan tak gambar ade yang terang n ade yang gelap? biasalah. nset murah. ngeh3~
MyEm0.Com

2 juta orang sayang aku:

Scya LollitA said...

wuuu . slmt ari raye (:
scya raye kat umah je ):

beLLa said...

selamat hari raya jugak! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails