my beLOVEd follower

Tuesday, September 21, 2010

blog berbentuk ilmiah dan formal

hallu. arini takde banyak mende nak nyonteng, cuma aku rasa nak buat 1 lagi belogla. just ntuk
tazkirah and islamic2 sket. aku ingat nak je buat kat belog contengan aku neh, tapi macam
xseswai lak. nama pun contengan kan.. mestilah just mende2 ringan n info info yang xberat.
lagipon, belog ni sangat xserious. teringin jugak nak ade belog yang formal sket en. senang nak
usha kat situ je if nak baca something yang formal dan ilmiah sket. agak2 ok ke??
ape nama belog yang seswai ntuk islamic2 ni ye??

5 juta orang sayang aku:

I*K*T*I*R*A*F said...

sokonggggg!! :D

Amni said...

hehe... tulis2! =) asalkan rajin update jer dear....

hamzah ian said...

nama sesuai??

terbangtinggitinggi

beLLa said...

IKTIRAF : thanx bagi sokongan! ;D



Amni: betul tuh. takot yang ni pon xterupdate, nak buat belog formal lak. ngee~

beLLa said...

hamzah ian : nty kau saman aku..kan sama macam kau punyer tuh.. isk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails