my beLOVEd follower

Thursday, September 2, 2010

bercuti bercuti yeah!


yeah! setelah berpenat lelah dan membuang keringat ntuk paper SOCA tadi, akhirnya cuti sudah!

MyEm0.Com

shuke3!
malam neh mau lepak saje. tengok movie marathon sampai sahur. ngee~
qiam la bella oii!
adeh~

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

pejam celik pejam celik dah nak masuk ramadhan ke 24 dah. lagi 6 hari nak raya. teraweh aku xpenuh lagi taon neh, haish~ quran pon xkhatam lagi. ape nak jadi la ngan aku neh. sale bulan ramadhan nak abesh dah. kepada kawan kawan semua, silalah penohkan amal ibadat ye lagi berapa hari sebelum raya neh. pada yang belom khatam quran lagi tuh, sempat lagi nak abeskan. ok?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sayu..hati ini makin sayup
Rindu..terkenangkan desa permai
Wajah ayah bonda bermain di mata
Mengajak ku pulang ke desa
Di hari bahagia hari raya

Lama kutunggu
Bertemu di pagi mulia
Namun tidak kesampaian
Airmata jatuh berlinangan

Kuingin berulang manisnya bersama
Menyambut hari bahgia
Jarak memisahkan rindu pertemuan
Bilakah hasrat jadi nyata

Duhai ayah bonda ampunkan anakanda
Tak dapat beraya bersama
Jauh dari mata dekat dalam jiwa
Teguh kasihku tidak berubah...



eeh..bila masa lak aku tak dapat balik beraya neh? teremosi lak dengar lagu ni. keh3~

So, kepada yang baru nak balik uma, SELAMAT SAMPAI KE DESTINASI ok? dan kepada yang masih berada kat u lagi, macam roomate aku, SELAMAT BERPUASA N BERBUKA PUASA la ye..(although aku tau kau xley pose arini) ngeh3~

MyEm0.Com

2 juta orang sayang aku:

misz benida said...

hepy aid beb.
bia raya sakna,jgn mkn sakan.

hehe

beLLa said...

haha! same goes to u.
betol3. makan sakan, montel la aku. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails