my beLOVEd follower

Sunday, February 27, 2011

Bersihkan Kipas tu Penting Ye Anak Anak

Salam sejahtera. hari ini hari Ahad. Aku berasa sedih kerana tidak dapat pulang ke rumah. Mama suruh aku berhari minggu sahaja di sini. Disini sangatla sunyi dan bosan. Tiada sesiapa yang mahu ajak aku keluar. bla bla bla. (geli plak aku mulakan citer camneh. konfem esei BM FAILED!) ;P

Ari neh aku lepak bilik je kat U. bangun pagi tadi, terus kemas2 bilik. lap lantai pe semua. wangii woo! bau DOWNY. hehee~ rase segar je and bersih bilik neh. takde habok2 lagi. bilik aku neh dah penoh ngan segala bagai wayar. maunyer kena shot letrik aku neh. haih~ tadi dah kemas, ok sketla. tapi tak janji lepas neh tak serabot balik sebab semua aku guna. extensionnyer lagi, charger laptop, wayar printer, chrger nset, headphone, hardisk nyer lagi. fuhh~ memang penohla atas meja aku neh. ari minggu camnilah baru berkesempatan nak kemas. kalau tak, memang tak la kan. ;p

korang tengok serabot tak serabot segala macam wayar neh -__-'

setelah dah lap meja. and kemas segala wayar yang ada.
"keluarkan bila perlu sahaja."
itu adalah AMARAN!
;p

ha, aku nak pesan kat korang korang yang rasa kipas biliknya dah tak sejuk tuh. even bukak 5 pon, rase suam2 kambeng je tuh. SILA LAP AND BERSIHKAN KIPAS ANDA YE.eh, tak tau kipas yang mana?
bukan ini.

bukan juga ini.

aiya.bukan kipas nilah! *tapi comey kan? hee~
ha,maksud aku kipas neh.kipas kat siling tuh. (eja siling betol ke?ke syiling ek? fail la aku neh.)
-_-'

aku tadi dah lap, mak oih! memang habok giler ah! malam tadi tidoq bukak 5 kot. sekarang tengah panas kat lua ni pon, aku bukak 2 je. 2 pon dah laju. sangat berbeza ok.

before bersihkan. macam tak nampak haboknye, tapi bila dah lap. hanya pengelap mengetahuinya. haih~
takde yang after sebab aku tak tutup2 kipas dari tadi. and excited nak update blog.
haha

sekian contengan aku ntuk ari neh. sekian. wassalam.

9 juta orang sayang aku:

zuk zuhaiza said...

kipas bilik kite mmg tak pernah curang dari 5..

mungkin perlu lap kipas jugak..selama duk hostel nie tak pernah lap lagi..huhu

zuk zuhaiza said...
This comment has been removed by the author.
beLLa said...

hehe. samola kte. dari sem lepas tak penah lap. ni baru sampai seru nak lap. sejukk je ;)

little cart00n said...

rajin betul anak dara ni ya? :)

Nasuha Salleh said...

kipas tinggi sangat...
sebb tu kte pon jarang nk lap ni..
tunggu beratt dan berhabuk tebal baru rajinkn diri g lap..kui2

beLLa said...

little cartoon : hehe. bukan selalu pn. ;p

beLLa said...

nasuha salleh : betol gak.agknyer kalau kipas ni ggi sgt takde nyer nak lap. ;p

sekamar rindu said...

salam...

hehe....suka sangat entru ni..

beLLa said...

hehe. thanx! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails