my beLOVEd follower

Tuesday, June 28, 2011

rasa annoying tak dgn kapel yang berlovey dovey kat fb?

rasa annoying tak dgn kapel yang berlovey dovey kat fb?

Answer here

9 juta orang sayang aku:

Mr.Thinker@Ali said...

Mungkin. Biasanya kalau sy ternampak begitu, bg saja teguran. Teguran x salah sbb mereka tiada ikatan yg sah. Kalau ada ikatan yg sah, itu hak mereka. Oh, kalau mereka mengatakan jangan sibuk hal peribadi. Bidas saja, 'kalau aku x tegur, nti aku kena tanya kelak'. Kalau dia jawab 'kubur masing2 lar wei, jgn sibuk boleh x?'. Kalau nk menjawab lg sng; 'mmg kubur masing2, tp ikatan antara manusia tu salaing berkait. Kalau aku x tegur, aku kena tanya kelak. Aku boleh x tegur kalau ko pikul semua beban dosa aku. mau?'. LOL!

psst: dosa pahala x boleh pasing kat orang lain. Itu saham akhirat masing2 jaga lar. Maaf dgn komen yg pnjang. ^^

techie87 said...

time couple suma kemain lagi.... dah kahwin t ptuih!! [ala2 jozan dlm kl gangster]

bujal X said...

eh romantik hapa?

keh keh keh~~

beLLa said...

@Mr.Thinker : nice said! tapi bukan senang kita nak tegur orangkan. selalu mampu buat dengan tak amek port je. thanx 4 d advice btw. ^^

beLLa said...

techie87 : haha! oit.jgn ptuihh kat sini plak. penat nak lap. ;p

beLLa said...

bujal X : romantik LAH SANGAT! ;p

beLLa said...

macam takley nak mesej2 je.nak 1 dunia tau diowang tu kapel ;p

schaze zainn said...

womentik woooo... agagaga =D

p/s: ekceli getik nengoknya..ekeke

beLLa said...

haha! tau xpe. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails