my beLOVEd follower

Tuesday, October 19, 2010

16 Oct yang lepas..

nothin much to say. my birthday isn't that happening like others.
but still, i'm happy of having my family celebrating my birthday!
LOVE u guyz soo much!!
^_^

jomm tengok gambaq2..


my nenek yang beli kek tuh..
ikotkan aku tak nak kek. tapi dah my nenek nak beli..kita layan saja..zaaazz~
ngee~
abang yang mengong.
haha

antara hidangan yang aku melantak malam tuh..
kenyang kot even macam makanan ringan2 je..
muncit sebentar..
;p

donushi @ big apple!
donut duren duren tuh my mom feveret.
xbagi orang share langsun!
btw, memang sedap ouuh!
cream dia sumpah memang feel makan durian.
;)

ni ayam golek Ayamas.
mula2 plan nak tiup lilin kat ayam neh je.
dah nenek bawak kek, ni jadi demo jela.
hee~
lawa x aku susun ayam neh?
haha
terkangkang ngko..;p

ni bajet2 makan cam kat hotel.
konon nak hias pinggan ala2 chef la. siap rembat strawberi kat kek.
ngee~


ikotkan sebenornya nak celebrate ngan member2. but then diowang cancel last minute. nak buat cmnekan..diowang busy akhir2 sem neh. aku pon ikotkan busy. da nak final kot. takde rezeki nak kua lagi ngan diowang. maybe next time.. haa.aku lom celebrate lagi ngan my dear yuyunk.mybe this week kot. miss him already!! ♥♥♥


p/s = gambaq mknn je byk coz byk gambaq censor. tabley tengok. haha!

2 juta orang sayang aku:

Nur. said...

eyp! hepi belated besday girl :))

cik beLLanan said...

hehe. thanx2! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails