my beLOVEd follower

Wednesday, October 13, 2010

tangan bengkak maen basketball T_T


payah doh idop aku dari petang semalam. kau bayangkan nak buat semua benda guna tangan kiri. aku bukan kidal! gosok gigi, basuh spender, sabun badan..apatah lagi nak menulis! iskk! selamatla final mula minggu depan. insyaALLAH boleh baek tangan neh..


mulanya citernyer camnih. petang semalam ade jamuan kecil-kecilan ntuk group Halaqah aku. then akak fasi soh wat 3 aktiviti. so antaranya adalah MAKAN, SPORTS, and LUCKY DRAW. so dah buatpon kat Female Sports Center, ktorangpon amekla basketball and maen kat court. rasanyer sorang je kot yang rety maen. aku netball pandaila.. jadinya, guna court basketball, maen cara netball lah neh.


nga syok2 maen, jap agi tangan aku xkuat nak tepis bola after orang shoot, pastu ape lagik..terpeleot la jari aku! iskk! ibu jari ni da maken debab dah ouh! wat malu je aku nanesh kat court tuh. aiyark~ xpepasal tak bley nak maen lagi. dok tepi je. T_T

balik maghrib tuh tepon nenek tanyer nak wat camne ngan jari neh..taley gerak kot!genggam pon tak ley. then nenek jawab..

lahh.nape ni dikk?cne ley kena? tunggu nenek datang tau..

erk?? aku xsuruh nenek datang. cam nyusahkan pulak. aiyoyo~

then mama tepon aku, cakap nenek tepon dia nangis2. errr... apa kes?? jari aku terseliuh je kot. bukan demam teruk ke eksiden ke.. =__=''

mama ley lak wat assumption..

mesti adik syokk sangat neh tengok maher zain kat court sebelah.. hahaa

ewah2 mama. tak baek fitnah ouh! fyi, court sebelah ktowang tuh geng2 dak laki foreigner nga maen. soo agak terpesonala. kah3! (patotla kena bola. mata ke laen) ngee~

dipendekkan citer, nenek datang ngan abah, and tolong urut tangan aku kat surau asrama. ni yang aku cam nak nangis neh. sedih lak pikirkan family amek berat pasal aku. iskk3!

I LOVE MY FAMILY!!

kondisi tangan setelah dibalut nenek. dahla tangan debab. maken menjadi2..-_-'



btw, my nenek is tukang urut. soo, senangla kan.

moral of the story :
Family First!

Jangan cepat ngadu kat family if kita sakit sikit je. (tapi aku memang sakit. cuma jari je ;p)
Jangan excited sangat maen sampai tak nampak bola. -_-
Lu pikirla sendiri!


chow~

5 juta orang sayang aku:

m i a said...

sweetnye...tibe-tibe rindu kat nenek..

cik beLLanan said...

hehe. teponla nenek if rindu ;)

cik beLLanan said...

hehe. teponla nenek if rindu ;)

LiFe KaMi said...

ganasnya sampai terpeleot..
takpe sapu minyak panas lagi best kalau nenek sapukan..:)

cik beLLanan said...

hehe~ bukan ganas.excited sangat je. ;p

yea2. taw xpe. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails