my beLOVEd follower

Wednesday, October 27, 2010

exam mode VS kitten ku sayang

sekarang claz semua dah takde. means da nak final la. bosan gak takde claz and kena study je kat bilik neh. bangun awalpon sampai xtau nak buat ape. isk

soo, this is my schedule 4 exam..

BM : on 30th Oct
Sociology : 4th Nov
Intro to Fiqh : 9th Nov
Science Of Quran : 10th Nov
Prophetic : 15th Nov

yea.aku amek 5 subjek je sem neh. sikitkan? xpela. next sem da mula amek core course. sem ni lepak la sket. huhu~


da nak 2 minggu aku xbalik uma ouhh. rindu kat kuceng2 nakal aku neh. eh?aku xpenah citer lagikan kat belog yang aku dah ada pengganto Solo? ngee~

so inilah kuceng nakal itu..


adik aku panggil nama laen. mama panggil laen. jadinyer, layan jela 2 nama budak2 kecik neh. yang pakai stokin tuh nama ye Jolie..yang itam legam tuh Bibie. tapi mama panggil yang itam tuh Sooty and yang stokin tu Tejo. nak tau knape? sebab mama tgk citer Cinta Kirana kat astro tuh. kan nama Sooty tu bunyinyer cam Surti. and dalam citer tuh, Surti ngan Pak Tejo laki bini. xpepasal je nama indon mama bagi. aigoo~


this is Jolie aka Tejo. ( i prefer Jolie ok)
-_-'
dia neh paling nakal kot. ni abang.tapi cikeding cket dari si itam bawah neh. suka kacau adik dia.
paling klakar, suka sangat kejor ekor sendiri.
ngee~


ini Bibie aka Sooty/Surti.
dia kuat tidoq n makan. 2 yang badan pon sehat. susa nak amek gmbo dia neh. lagi2 kat tangga. coz dia gelap. and kalau guna nset mura aku neh, memang nampak kaburla. huhu~



err. aku xbela ni ye. doggie neh aku jumpe kat PetSave. masa tuh nak beli tempat letak pasir ntuk kitten. comell kot. doggie neh baru lepas trim and mekap semua. geram ouh! macam nak pegang n usap2 je doggie neh.
;p

actually kitten neh kak Emy bagi. dia orang Sarawak. bagi orang sne, xelok bela kuceng warne itam. 2 yang bagi kat mama tuh. at least, ktowang ade penyeri idop cket kat uma. ;)

ikotkan aku nak masukkan video kuceng2 neh, tapi seganla. mulut aku kepoh sangat bila amek video. i maluu. hee~

hari 1st maen ngan budak2 kecikk neh, dah kena cakar. iskk. kesian aku T_T

7 juta orang sayang aku:

Nuriez said...

comel miaw bella..teringt miaw nemy..dah 3 bulan hlg..coler sebiji cam miaw bella..name miaw tu konkin..rindu gler la kt dy..dy hlg kt cheras..sdey........xdpt lg pngnti konkin..=(

beLLa said...

lahh yeke? how ley ilang? dia lari dr uma ea? rase penah tgk gmbr konkin tuh. kuceng tu da besa kan? sabo jela. bley bela kuceng baru nty ;)

beba said...

comelnya miaw tue....geram saya tengok..hehehe

beba said...

comelnya miaw tue....geram saya tengok..hehehe

beLLa said...

hehe. macam tuan dyela ;p

Mem RJ said...

opsss .. bukan owg sabah dek oi.. pi owg sarawak .... pembetulan .. ngeeee

beLLa said...

alamak. maap2 kak.terkonpius ngan akak bilik. hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails