my beLOVEd follower

Thursday, October 21, 2010

Rosmah rasmi Islamic Fashion Festival?

aku malas nak komen pasal mende neh. cuma aku kesian je. tang mana islamic nye fashion show neh? agak2la nak hina agama sendiripon. isk~


ape yang islamic?sebab tutup rambot ngan selendang? pale dia!




ni pulak dah macam zaman jahiliyah dolu-dolu.terbonjol jambol rambot tu ha.
kalah joe jambol

habaq mai sket kat aku mana islamicnya model2 neh???


ini apatah lagi. kesian aku tengok.
haish~


nampak sangatla dunia dah nak kiamat. sampai ketua negara pon sokong mende2 camnih. -__-

sumber dari..Ruang Bicara Pria Malaya.


meh usha entry neh. Suami Boroi Tanda Bahagia?

4 juta orang sayang aku:

Pinky Pixie said...

knape letaj name islamic fashion? haih, xpaham =.='
nampak mcm kurg kain jer.. huhu

beLLa said...

2lah pasal. haiyo~

bley trime lagi dye nak involve ngan fashion show antarabangsa ke..tapi npe nk ade islamic tuh?isk

Are-Gya said...

islamaic r sgt..da mcm seramic da aku tgk..muka putih..tudung macm pocong huh..malang!

beLLa said...

haha! aahla. aku bru pasan cam pocong. ngee~
2la weh. risau kalau ketua negara dah cmneh. haish~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails