my beLOVEd follower

Friday, January 14, 2011

3 mOvie baru kat astrO


Astro neh memang macam2 ada betol ouh! semalam aku balik uma jap. cam biasalah en.. jumat dah takde claz. so balik jela dulu. abah dah sebok2 cakap tak yah tengok citer kat wayang dah. semua ada kat astro. aku cam pelikk je. rupanya pasal ASTRO FIRST ni ha..3 movie baru n channel 480 kalau tak silap aku. giler ahh. semua memang agak baru la jugak. memang after neh tak yah tengok citer mlayu la kat wayang. kejap da masuk tv. huhu~

NGANGKUNG

AKU MASIH DARA

DAMPING MALAM

citer ni semua November and December tahun lepas je. lincah betol dah kua kat astro en. ;p


p/s = malam neh ada Appreciation Night kat u. tema jubah. aku pakai jubah itam ngan purdah jela. cool gak en.. ngee~

2 juta orang sayang aku:

::nuRuLaDHar:: said...

huwaaaaa..sedey nye kat uma sewa xde tb..astro apetah lg kan..sob2

cik beLLanan said...

lah yeke? xpela. sabaq jela. balik uma nty tgkla. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails