my beLOVEd follower

Saturday, January 15, 2011

OMG! i MISS him ;p


sekian.


gedik tak aku? haha! gambar dinner malam tadi tak dapat lagi. so tak dapat nak buat stori mori. yela en, aku neh musti nak letak gambaq kalau membebel. xsyiok takde gambaq. so ini saje entry untuk arini.

btw, aku dah ada yunk yunk baru sekarang neh.. nak tau sape??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TARAAA!!


my new Canon 3in1 printer. yeah!
dah lama nak beli ouh scanner + printer + copy neh.
akhirnya dapat gak aku beli. xyah gi Low Yat jaoh2.
kat u nih ade je. aku beli neh RM 210 include ink + 4 ink free.
and headphone tuh ntuk adeq aku. rm12 je.
murah kan murah kan..
^_^


p/s = pecaye tak malam tadi aku dapat tempat KEDUA
" BEST DRESS OF THE NIGHT" ?
wakakaka~
lawak siott!
nanti aku stori ok.
tata titi tutu~

5 juta orang sayang aku:

LiFe KaMi said...

dari ari tu lg cadang nak beli printer asik tak jadi je..
slamat ingatkan kami..hehe
bole try amik model yg sama..:)

beLLa said...

hehee. then after neh boley la beli ye. rasanya kat low yat rm199. tp xtawla ape lagi y dia bagi. ;)

Nurulezzah said...

waaa, best dress tu. jaga ea adiah tu, nanti kami g curik :P

BeYLa! said...

kite pon dah beli printer tu. kat Plaza Alam Sentral. murah jeh. ni sti tank kat lua gk kn? hee.

beLLa said...

ezzah : uish.bahaya neh. dah ade nak curi lak adiah kecik tuh. haha


beyla : yup2. murakan? senang guna lak tuh ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails