my beLOVEd follower

Tuesday, January 4, 2011

My Girlfriend is a Gumiho

at last, abes pon aku tengok citer neh. lama betol nak abes. yelakan, keje banyak nak buat, tengok tiap kali b4 tido pon, 2 episod je seary.nak abeskan 16 episod, agak makan masa jugakkla. hee~ aku neh bukanlah fanatik ngan citer korea bagai. tapi bila orang dah promote and cakap best, layan la jugak en ;p

sape yang fans korean neh mesti dah tengok kan. aku je yang ketinggalan. haiyo~

antara pelakon2 nya :

Lee Seung Ki as Cha Dae Woong
Shin Min Ah as Gumiho
No Min Woo as Park Dong Joo
Park Soo Jin as Eun Hye In

si comel Gumiho and Cha Dae Wong.. ohh my~
part yang aku paling suka..
"Woong aa..domo domo domo domo domo Chuwaa!!!"
berape banyak domo daa..hik3~

No Min Woo yang ayu. hak3~ adeq aku minat giler ngan dia neh. ade gak berlakon dalam citer Pasta. sape tengok2? ;p

ade jugak oh Go Mi Nam neh..err, salah2. Go Min Nyu neh.mentang2 lah pengarah yang sama buat citer neh. ;) btw, Jeremy pon ade gak tau. tapi kejap je.

xdapat nak citer banyak. on9 pon kat library neh. so, till the next post. daa~

2 juta orang sayang aku:

acan ketot said...

ak miho comel..
sebb aku kcik mcm dye..
hahaha...

cik beLLanan said...

bajet nye. miho kecik tapi xketot. wahahaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails