my beLOVEd follower

Tuesday, January 18, 2011

PGG malacca trip


hye guyz. maapla 2-3 ary tak dapat hapdate n belogclimbing. tak berkesempatan nak ngadap laptop plus kerja melambakla katekan. tapi maen game kat laptop sempat je. ngee~ btw, laptop aku neh baru format. mura ngko. rm18 je! complete semua ada. siap tukar window 7 lagi u. hee~ bro tuh siap datang kat ostel and anta lagi. puas aty betol aku ngan servis ye. paling tak ley blah mama lah. cakap nanti nak anta jugakla kat budak tuh. pastu pikir balik,

"laptop mama bukan ade pape pon. baru je format kot".

aiyark mama neh.. wat lawak ke hape. teruja sangat la tuh dapat murah. takpe ma, adek ada simpan nombor bro tuh. ley contact pape kalau ade masalah laptop. sekarang aku sebok promote kat member2 aku pasal format murah ni oh. tapi kat budak uia jela en. yang jaoh2 tuh, xpasti bro tuh ley amek ke tak. huhu~

eyt.aku dah salah topik neh citer. asal aku bebel pasal format laptop lak neh? aigoo aigoo~

actually citer neh agak basi. yela en, aku gi melaka tuh on 9th Jan. sekarang dah bape hb. kalau korang ade air lioq basi kat bantalpon dah kering sekarang neh ;p

memandangkan dah agak lama, semua bende yang aku nak bebelkan sudah hilang. jadinya letak gambar bajet sajelah.sekian~

kat rnr Seremban pon sempat bergambaq cek kak uii ;p
yang bestnya gi trip neh is, bayar RM5 je. but then bley claim kat department RM 20 ngko! syok abesh! hee~ tapi aku terkilan 1 je.aku tak dapat naek Menara Taming Sari!! uwaaa! aku dah banyak kali datang Melaka. menara tu jelah yang aku tak naek2 lagi. keciwa betol! bley plak time aku datang nak buat penyelenggaraan bagai. huh~

gambar tak banyak kerana sengaje tak letak. tenet cam tongkek. ;p

p/s = Fyi, PGG stand for Personal Growth Group under Counseling unit. ^_^

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails