my beLOVEd follower

Saturday, January 1, 2011

heLLo 2011!

First entry 2011.
just wanna wish u guyz
"HAPPY NEW YEAR!!!"
May yOUR Life Always In Succces!^_^

nothing special malam new year tuh. aku cuma balik uma and makan PROSPERITY kat Mekdi. and balik tengok bunga api dari umah. tu jelah. citer pasal taon baru, belog ni pon nak ade something yang baru. yela en, aku rase sejak penubuhan belog neh, 2 kali je aku tukar background. DUA je ngko! agak bersawang sebnonyer belog neh. selamat tak kena cahaya matahari. kalau tak, bley pudar beb! ;p


pasal design tuh, aku tak usha lagi nak tukaq yang macam mana, tapi header ade yang baru. yeah! thanx to miss myravea. aku order header kat dia. cute2 kot dia buat. habaq mai je cne yang korang nak. pasti siap. ;)

antara yang telah diedit oleh cik myravea

ni plak aku saje2 tambah lagi.
hee~

ni a long time ago punyer aku edit. sayang plak nak tukar. (walaupon buruk.iskk)

soo, which one nak pilih ye? ;p

bout wishlist 2011 neh, nanti aku post lagi ye. 2010 pon ade yang tak ter accomplish. aigoo aigoo~

2 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails